یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۶:۰۵

مدیرعامل راهبر ترابر انرژی خبرداد:

لوگوی راتا، طلوعی دوباره را تجربه کرد

به گزارش “راهبرد انرژی“، ابراهیم کاویانی پور افزود: لوگوی پیشین تصویری کلی از حمل فراورده های نفتی را نمایندگی می کرد و لذا پس از طی یک دوره دو ساله از زمان تولد، پشت سر گذاشتن آزمون و خطاها و ایضاح بیشتر اهداف، استراتژی کلان و طرق صحیح و صریح وصول به این اهداف، شرکت در صرافت طراحی لوگویی قرار گرفت تا این سعی و رشد و بلوغ را بازنمایاند.

به گفته وی برای این مقصود، از توان، تخصص و قریحه طراحان و گرافیست های مختلفی بهره گرفته شد و در نهایت، طرح پذیرفته شده، موفق شد از میان بالغ بر ۵۰ طرح ارائه شده، اقبال و اجماع عموم مدیران شرکت را جلب نماید.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان پالایشگاه نفت اصفهان افزود: در لوگوی جدید، طلوعی از خورشید مشرقی از دل مقرنس های مساجد ایرانی اسلامی به چشم می خورد. به موازات آن، طیف روشن تا تیره در این برش ها، نماینده پرهای طاووس می باشد که به ویژه در مسجد شیخ لطف الله اصفهان، ترسیم شده است. این المان با هدف معرفی و اشاره به شناسنامه ملی شرکت در عرصه های بین المللی که بناست در آن فعالیت کند، در لوگو گنجانده شده است. در عین حال این پرتوها و شعاع ها، یادآور صدفی از تجربیات، سعی ها و خطاهاست که منجر به تولدی نوین و زایش مرواریدی از دل این صدف شده است.

کاویانی پور تصریح کرد: در واقع شرکت راهبر ترابر انرژی در لوگوی جدید، از حصار مصادیق فعالیت خود خارج شده و بیش از آن به هویت ملی و مسیر دشواری که تا به امروز طی نموده است؛ اشاره می کند.

عضو هیات مدیره شرکت راهبر ترابر انرژی در پایان یادآور شد: راتا بنا دارد با گریز از تفاسیر سهل الوصول، ذهن مخاطب را در چالشی برای تفسیر و تخیل از منظر خود قرار دهد و خود را از بند تعاریفی که دفعتا به ذهن متبادر می شوند برهاند و به عبارتی خود را در محاط هیچ محیط خاصی قرار ندهد. باشد که آینده برای این شرکت، ورود به عرصه هایی نوین و پیش بینی ناپذیر را رقم زده باشد که شاید امروز در چشم انداز آن ترسیم نشده است.

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی