یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۹:۰۴

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با صدور پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در پيامي ايام شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ياران باوفايش را تسليت و تعزيت گفت.

به گزارش “راهبرد انرژی“، در این پیام آمده است:« محرم آغاز می شود تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد. محرم، وجدان همیشه بیدار تاریخ و ماه پاسداری از حرمت انسان است.
ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس عدالت، سرافرازی، شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم آموخت.
اینجانب فرارسیدن این ماه حزن و اندوه، ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به ساحت امام عصر(عج) ، همه مسلمانان و مریدان خاندان عصمت و طهارت بویژه یکایک شما همکاران خدوم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه و خانواده های محترم تان ، تسلیت عرض نموده، سربلندی اسلام و اقتدار و اعتلای نظام اسلامی و مسلمین را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی