یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۶:۵۰

دکتر سید نوراله میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز ضمن تبریک حلول سال نو باستانی، آرزومند روزهای پربرکت برای کلیه همکاران ارجمند شد

دکتر سید نوراله میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز ضمن تبریک حلول سال نو باستانی، آرزومند روزهای پربرکت برای کلیه همکاران ارجمند شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، متن پیام بدین شرح است :

بنام یگانه یزدان هستی همکاران ارجمند

فرا رسیدن بهار، نواختن سرودی ست روح نواز برای نوزیستن و شایسته تر زیستن و امسال مقارن شدن بهار طبیعت با بهار قرآنی را به فال نیک می گیریم و این فرصت ثمین الهی با جان و دل ارج می نهیم.

برترین حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ پتروشیمی تبریز در سالی که گذشت توانست با وجود فراز و نشیبهای فراوان، بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت بکوشد و در جهت تولید و سازندگی گام بردارد. 🔹 بهره برداری از پروژه مخزن LPG، تلاش برای انجام چندین مرحله از پروژه هایی از قبیل پروژه انتقال و استفاده مجدد از پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب شهر تبریز در پتروشیمی تبریز، پروژه پلی اتیلن سنگین به ظرفیت ۳۱۰ هزار تن، پروژه احداث واحد اتیل بنزن و استایرن منومر به ظرفیت ۱۰۰ هزار تن، پروژه تامین برق طرح های توسعه ای پتروشیمی تبریزکه انجام هر کدام یعنی یک قدم جلوتر در جهت رسیدن به تعالی شرکت و همچنین حمایت از کار و سرمایه ایرانی می باشد. 🔹مطمئناً در سالی که در پیش رو داریم تلاشها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت و افزایش کیفیت مجدانه و پیگیرانه ادامه خواهد یافت . 🔹در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” آغاز سال نو راکه خوشبختانه به لطف یزدان مقارن با ماه مبارک رمضان می باشد. تبریک و تهنیت صمیمانه خود را تقدیم به تمامی همکاران و خانواده های عزیزشان می نمایم و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، قبولی طاعات و عبادات، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی