یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۶:۵۵

کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت توسط شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

این شرکت در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت بارویکرد کيفيت زیربنای رشد تولید و خدمات موفق به دریافت نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، در این اجلاس که روز بیستم ٱذر ماه ١۴۰۲ و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان تعالى کیفیت و مشتری مداری به دلیل کیفیت بالا در ارائه خدمات و فعالیت ها، با تایید انجمن و دبیرخانه اجلاس و در حضور مقامات و مسئولان بلندپایه کشور به مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه اهدا شد.

از اهداف و دستاوردهای پیش بینی شده در چهارمین اجلاس‌ می توان به آموزش و ارائه راهکارهای نوین با موضوع مدیریت کیفیت رقابت پذیری ، ترویج فرهنگ خودارزیابی ، شناسایی و تقدیر از فعالان اقتصادی در زمینه کیفیت و توسعه‌ و نهادینه سازی نظام مدیریت کیفیت اشاره کرد.

گفتنی است شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ شستان است که نقش بسزائی در ذخیره سازی و صادرات محصولات پتروشیمی کشور را دارد و در زمینه تعالی کیفیت و مشتری مداری نیز گام‌های خوبی برداشته است.

منبع: روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی