یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۸:۰۱

وزیر کار در گفت وگویی اعلام کرد:

قائل به ثبات مدیریت توانمند و خادم به مردم در شرکتهای زیرمجموعه هستیم

گفت و گو: نادعلی بای
ما اولاً قائل به ثبات مدیریت توانمند و خادم به مردم هستیم و در این راستا هم اثبات کردیم که نگاه ما، نگاه به تولید و نگاه به توانمندی است.

به گزارش “راهبرد انرژی“، «سید صولت مرتضوی« وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از کارخانه قیر نفت پاسارگاد تهران و پالایشگاه روغن سازی نفت ایرانول در تهران در عصر پنجشنبه 17 فروردین، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ثبات مدیریتی یکی از شاخصها و مولفه های رشد تولید است و در این رابطه وزارت کار امسال چه برنامه هایی برای ثبات مدیریتی شرکتهای زیر مجموعه خودش به ویژه در حوزه نفت و انرژی دارد، اظهار داشت: مستحضیر هستید که ما اولاً قائل به ثبات مدیریت توانمند و خادم به مردم هستیم و در این راستا هم اثبات کردیم که نگاه ما، نگاه به تولید و نگاه به توانمندی است.
وزیر کار در خصوص برنامه های این وزارتخانه برای تکمیل پروژه هایی که تاکنون موخر و معوق مانده گفت: در رابطه با سرمایه گذاریهای جدید در پروژه ها، بنای دولت رییسی از از ابتدا بر این بوده است که طرحهای نیمه تمام، تکمیل بشود و ان شالله برنامه ریزی ما اینست که در سال 1402 بخش اعظمی از طرحهای عمرانی و اقتصادی در سراسر کشور به بهره برداری برسند. ما طرح جدیدی را آغاز نمی کنیم مگر اینکه جزء ضروریات اجتناب ناپذیر باشد و بتوانیم در یک دوره زمانی دوسه ساله به اتمام برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی