یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۲۱:۱۰

پیام معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: در سالروز هفته دفاع مقدس به نمایندگی از جامعه صنعت پتروشیمی با افتخار اعلام می کنیم، دوشادوش رزمندگان و هم پیمان با شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، با تمام ظرفیت در میدان جنگ اقتصادی امروز حاضر شده و با تمام توان اجازه کوچکترین کم رنگ شدن آن مجاهدت ها و ایثار را نخواهیم داد و به برکت خون شهدا و امام شهدا برای سربلندی و عزت ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، مرتضی شاهمیرزایی در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

«تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که با امید و مجاهدت و پشتکار مردم هوشیار و استقلال طلب و آزادی خواه میهن اسلامی به ثمر رسید، مملو از درخشش هایی است که دفاع مقدس تابلوی تمام عیار این انقلاب است که نفحات روح افزای نهضت انسانی در قالب دفاع جانانه از کیان و سرحدات مرزی و معنوی، در اقصی نقاط جهان نوید بخش نتیجه مقاومت مردم مقابل سردمداران ستم و تجاوز قرار گرفت.
دفاع مقدس صرفا صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود، بلکه عرصه بروز تمام جلوه های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت ترین لحظات بود.
فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس ثابت کرد که اراده، عزم، ایمان و باور به حقانیت وعده های استوار و خلل ناپذیر الهی و اعتماد وثیق و مومنانه به دور اندیشی و بصیرت معنوی رهبری شجاع نظام، در عرصه های سرنوشت ساز می تواند با کمترین امکانات، دشمن مجهز به پیشرفته ترین تسلیحات، زرادخانه ها و امکانات دنیا را خوار و ذلیل کند و نظام اهریمنی سلطه را با شور و معنویت جوانان آزادی خواه و مشتاق به مقاومت و پایداری تحقیر سازد.
امروزه الگوی مقاومت و ایستادگی در دوران دفاع مقدس مبتنی بر مقاومت حداکثری و دفاع بی امان و متکی به قدرت لایزال الهی، در برابر تحریم های ظالمانه استکبار جهانی هم یگانه راه پیروزی علیه دشمنان و تحقیر چند باره آنها توسط ملت هوشیار و صبور ایران اسلامی است.
استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا که نشان داده است منافع طبقه حاکم بر این کشور را بر مصالح و منافع مردم کشورش و سایر مردم جهان ارجح می داند، نهایت عداوت و خصومت خود را علیه مردم ایران اعمال کرده و می کند.
چهل و چهارمین سالگرد شروع دفاع مقدس در حالی آغاز می شود که همزمان با شروع هفته وحدت مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام صادق(ع) است.
چهل و چهار سال استقامت و پایداری
چهل و چهار سال خودکفایی و خودباوری
چهل و چهار سال جنگ اقتصادی
چهل و چهار سال تحریم و…که با توکل بر حضرت حق و تاسی به بیانات امامین انقلاب زمینه خودکفایی در بیشتر علوم و بالاخص در صنعت پتروشیمی را فراهم نمودیم.
دفاع مقدس یاد آور برجسته ترین افتخارات و جان فشانی های دلاورانه ایرانیان سرافراز در صیانت از مرزهای میهن اسلامی است، حماسه مقاومت ملتی که رزمندگانش با مجاهدت کم نظیر در راه دفاع از انقلاب و میهن اسلامی قله های بلند ایثار و شرف را درنوردیده و مفتخر به حفاظت از کشور و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.
این کارنامه درخشان استقامت و پایمردی و باورهای دینی مردمان عزتمند ایران همواره عرصه را بر دشمن این مرز و بوم تنگ و مسیر موفقیت و پیشرفت ایران عزیز را هموار کرده است و اینک در سالروز این حماسه بزرگ، به نمایندگی از جامعه صنعت پتروشیمی با افتخار اعلام می کنیم دوشادوش رزمندگان و هم پیمان با شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، با تمام ظرفیت در میدان جنگ اقتصادی امروز حاضر شده و با تمام توان اجازه کوچکترین کم رنگ شدن ان مجاهدت ها و ایثار را نخواهیم داد و به برکت خون شهدا و امام شهدا برای سربلندی و عزت ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
یاد امام شهدا که غایت آرزوی آن قائد عظیم، ماوا گرفتن ابدی در کنار یاران شهیدش بود و تمامی شهیدان راه راستین غیرت و شجاعت در عرصه های مختلف دفاع از دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین سردار دلها یادگار بی‌آلایش و صادق دوران طلایی دفاع مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم.
از طرف خود و هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به حضور مقام معظم رهبری و محضر ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.»

 

مرتضی شاهمیرزایی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی