یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۱:۱۶

اهدای ۱۸۰ واحد خون طی ۲ روز توسط کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: کارکنان نوع‌دوست هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی ۲ روز ۱۸۰ واحد خون برای بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش “راهبرد انرژی“، محمد ده بیدیان با اشاره به اجرای طرح اهدای خون در هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار داشت: این اقدام برای دومین بار طی یک سال گذشته در این هلدینگ اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام اداره کل انتقال خون استان اصفهان ذخایر خونی با توجه به آغاز فصل پاییز رو به کاهش بود، افزود: اهدای خون کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای کمک به بیماران نیازمند صورت گرفته و هدف آن افزایش ذخیره خونی استان بوده است.

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به استقبال خوب کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای اهدای خون تصریح کرد: طی ۲ روز حضور کارکنان اهدای خون در هلدینگ پتروپالایش اصفهان، ۲۵۰ نفر از پرسنل برای اهدای خون مراجعه و ۱۸۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

همچنین کیان دهراب پور، سرپرست انتقال خون استان اصفهان نیز در بازدیدی که از محل خونگیری و درمانگاه شماره یک هلدینگ پتروپالایش اصفهان داشت، اظهار کرد: طبق روال هر سال با آغاز فصل پاییز با کاهش مراجعات شهروندان به مراکز اهدای خون رو به رو می‌شویم.

وی افزود: از این رو در چنین مواقعی مراکز جمعیتی از جمله صنایع و به ویژه هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اعلام آمادگی در زمینه اهدای خون کمک قابل توجهی برای تقویت ذخایر خونی دارند.

سرپرست انتقال خون استان اصفهان ادامه داد: ما طرح اهدای خون را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی ۲ روز اجرا کرده و با توجه به استقبال خوب از این طرح سعی داریم این طرح را در درمانگاه شماره ۲ هلدینگ پتروپالایش اصفهان واقع در شهید محمد منتظری نیز اجرایی کنیم.

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی