یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۳:۰۲

دردوره آموزشی خلاقیت ونوآوری سازمانی درهلدینگ پتروپالایش اصفهان عنوان شد:

نظام پیشنهادها، یک نظام هم ‌فکر برای رسیدن به اهداف سازمان است

مسئول نظام پیشنهادات ساپکوو مشاوردانشگاه درمهندسی مجدد نظام پیشنهادها دردوره آموزشی یکروزه خلاقیت ونوآوری سازمانی که به همت مرکز آموزش هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای کارکنان این شرکت درمرکزشهید آرمان برگزار شد، از اهمیت خلاقیت در چارت های سازمانی سخن گفت و به این مسئله اشاره داشت که تفکر خلاق نیاز به سرمایه گذاری دارد و این موضوع با مقوله هوش متفاوت است.

به گزارش “راهبرد انرژی“، سعید فتح الهی راد گفت: نظام مشارکت و پیشنهادها یکی از نظام‌های مدیریتی پویاست که کارکنان سازمان نسبت به ارتقاء بهره وری، مشارکتی فعالانه دارند و پیشنهادهای خود را در قالب طرح های متنوع به سازمان ارائه می کنند.

فتح الهی راد ، عنوان داشت: نظام مشارکت و پیشنهادها، یک نظام هم ‌فکری و هم‌اندیشی برای رسیدن به اهداف سازمان می باشد و با انجام این مهم گام‌های بسیار خوبی در این مسیر برداشته شده است.

وی افزود: ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری کارکنان در امور سازمان به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی از اهم اهدافی است که در این نظام دنبال می‌شود. مدرس دوره آموزشی مذکور گفت: هدف اصلی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی کلیه کارکنان و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها درراستای اهداف شرکت است.

حائز اهمیت است دراین دوره آموزشی یکروزه موضوعات بهبود بهره ‌وری سازمان با استفاده از نظام مشارکت کارکنان، نهادینه سازی اندیشه نظام پذیرش، بررسی پیشنهادها در بدنه نظام برنامه‌ریزی استراتژیک، شناسایی مؤلفه‌ها و توانمندسازهای سازمانی نظام پیشنهادها و ارتقاء وضعیت جاری آن مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی