جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ – Friday 17 May 2024

ساعت: ۰۹:۲۵

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت روز وهفته گرامیداشت مقام معلم

به گزارش “راهبرد انرژی“، متن پیام دکتر محسن قدیری به شرح زیر است:

به نام خداوند علم و اندیشه

امام علی (ع) می فرمایند:

«مَن عَلَّمَنی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنی عَبداً. هرکس مرا نکته‌ای آموزد، مرا بنده خویش ساخته است»

١٢ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمرد وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز استادِ شهید «مرتضی مطهری» است که در رشد و توسعه ی تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت و در طول عمر با برکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.

علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است. در چنین نگاه ارزشی، حرفه معلمی، افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلت والا است، و معلمین پرچمدار عرصه علم آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل و نادانی محسوب می‌شوند. انسان‌های فرهیخته و وظیفه شناسی که از سر تعهد و دلسوزی، گام در عرصه خطیر و پرمسؤلیت تعلیم و تعلم نهاده و زمینه ساز رشد و شکوفایی و تحول در جامعه هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت می نمایم.

دکتر محسن قدیری

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی