جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ – Friday 17 May 2024

ساعت: ۰۶:۱۱

پیام تبریک معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت روزکارو کارگر

به گزارش “راهبرد انرژی“، متن پیام ایشان به این شرح است…

هفته گرامیداشت کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت کشور را به گردش در می آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.

کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشوری هستند، در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد، کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

هفته کارو کارگرفرصتی مغتنم برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند، خاصه در سالی که مزین به شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” میباشد که خود نشان دهنده شأن والای کارگر و اهمیت کار و تلاش سازنده و همچنین جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم است که در عرصه های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده؛ کارگران متعهدی که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، به عنوان عامل اصلی در به ثمر رساندن این شعار ملی، مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می نمایند.

پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است که ریشه در توصیه های دینی دارد؛ همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: «درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است».

هلدینگ پتروپالایش اصفهان این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران معزز، در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» همواره نقش موثری در حفظ و ارتقای سلامت جامعه ایفا نماید.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده واین مناسبت ارزشمند را به کارگران خدوم در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تبریک عرض نموده و از زحمات کارگران پرتوان و تلاش‌گر هلدینگ پتروپالایش اصفهان که با همت والای خود چرخ تولید و صنعت کشور را می‌گردانند، تشکر و قدردانی می نمایم.

محمد ده بیدیان

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی