جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ – Friday 17 May 2024

ساعت: ۰۹:۳۷

توسعه بازار و افزایش همکاری‌های بین المللی، راه آورد پتروفرهنگ از نمایشگاه ایران اکسپو

هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه با هدف توسعه و شناسایی بازارهای جهانی، افزایش سطح همکاری‌های بین المللی، همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و همچنین شناسایی شرکت های توانمند در حوزه صنعت نفت، در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو 1403 حضور یافت.

به گزارش “راهبرد انرژی“، غرفه پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه در سالن 38 در حالی میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است که طی سه روز نخست شاهد حضور پررنگ بازرگانان داخلی و خارجی، مسئولان ملی و همچنین شرکت های تولیدکننده در صنعت نفت و انرژی بود و بیش از 45 نشست تخصصی در سطح مدیران عامل و تیم‌های کارشناسی برگزار شد.

سید علی روحانی معاون وزارت اقتصاد و دارایی، مدیران عامل شرکت های تولیدی، مدیران بانکی، بازرگانان کشورهای حاضر در نمایشگاه، مدیران ارشد شرکت های صادراتی و همچنین تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات تخصصی حوزه نفت و انرژی در غرفه پتروفرهنگ حضور به هم رساندند.

جلسات مشترک کاری با مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی و همچنین شرکت های بین المللی حاضر در این نمایشگاه با هدف ایجاد بازارهای جدید و همچنین افزایش سطح همکاری‌های ملی و بین المللی در این روز صورت گرفت.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شنبه ۸ اردیبهشت به مدت 5 روز آغاز به کار کرد. افتتاحیه این نمایشگاه با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، و سایر مسوولان و نماینده کشورهای مهمان برگزار شد.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پتروفرهنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی