جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ – Friday 17 May 2024

ساعت: ۰۷:۰۲

دکتر جواد حاتمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر به عنوان مدیر برتر و ارزش آفرین کشور

در سومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور که در روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۹/۲۰ در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید، حاتمی به عنوان مدیر برتر و ارزش آفرین کشور با رویکرد تحول در کسب و کار و توسعه کار آفرینی انتخاب و معرفی گردید.

به گزارش “راهبرد انرژی“، رشد چهار برابری پیشرفت پروژه های فاز دو پتروشیمی بوشهر در بخش اجرا، افزایش تعداد افراد شاغل در پروژه از تعداد ۱۹۰۰ نفر در تیرماه ۱۴۰۲ به تعداد ۴۱۰۰ نفر در آذرماه سال جاری و نیز استمرار و پایداری تولید از ۸۳ درصد به ۹۴ درصد که برای اولین بار در پتروشیمی بوشهر محقق گردید، بخشی از دستاوردهای جواد حاتمی از زمان انتصاب ایشان در سمت مدیرعاملی پتروشیمی بوشهر می باشند.

7 پاسخ

  1. این بنده خدا بدون هیچگونه تخصصی قبلی از بازرسی شهرداری اصفهان از اول مرداد رفته پتروشیمی بوشهر. چطوری تو این مدت فرصت کرد ارزش افرینی کنه که مدیر برتر بشه؟؟؟؟

  2. از کی تا حالا مدرک DBA دکتری شده؟ واقعا نمی دونید استفاده غیره قانونی از عنوان دکتری جرم هست؟ از کی تا حالا ظرف ۴ ماه کسی تونسته اینقدر ارزش افرین باشه؟ این نیز می گذرد. خدا را شکر بازی با اعداد و ارقام رو خوب بلد هستید ولی واقعیت چیز دیگه ای است.

  3. خدا را شکر مفهوم مدیر ارزشی با مدرک فیک DBA رو هم فهمیدیم. از کی تا حالا نتیجه کار دیگران رو تاخت زدن میشه ارزش افرینی. خودتون قضاوت کنید این فرد بدون بجربه قبلی از مرداد اومده چطوری تونسته ارزش افرینی کنه.؟

  4. حاتمی چطور توی ۴ ماه تونسته ارزش افرینی کنه؟ چطوری تونسته تعداد پرسنل رو از ۱۹۰۰ به ۴۱۰۰ برسونه؟ به نظرتون مردم چی هستن. چرا جعل عنوان دکتر کردید تو خبرتون؟ از کی تا حالا مدرک دوره دوساله DBA دکتری هست؟

  5. درسته حاتمی تجربه مدیر عاملی و تخصص پتروشیمی نداره ولی خوب همه این ها رو کسب می کنه. شما از چی نگران هستید این همه مدیر عامل بدون تجربه. پس ایشون کجا باید تجربه کسب می کرد. من حاتمی رو یکی از مدیران ارشد صنعت نفت در اینده می دونم. چون همین که یک نفر از بازرسی شهرداری بتونه بشه مدیر عامل پتروشیمی بوشهر این نشان دهنده توانمندی هاش هست.

    1. قطعا توانمند هست ولی از نوع…. همین انتصاب های بدون تخصص و تجربه مملکت رو به این روز انداخته. چند سال دیگه این شرکت رو کلی ضرر و زیان تحویل بعدی میده بعد شما برو دنبال پرتقال فروش گرد……

  6. دکتر حاتمی از مدیران جوان با کارنامه و متخصص کشور هستند که باید به این گونه مدیران با انگیزه ارزش و فرصت داد تا قابلیت های خودشون را نشون بدهند
    افرادی هم از منابع پولی و رانتی جدا شدند و در سوز و گداز هستند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی