شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۱:۳۲

مراسم گرامیداشت هفته وحدت در نمازخانه پتروشیمی شازند برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی از اساتید حوزه و دانشگاه در نمازخانه مجتمع برگزار شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“،  همزمان با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی از اساتید حوزه و دانشگاه در نمازخانه مجتمع برگزار شد.
حجت الاسلام صابری در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده طی سخنانی گفت: حضرت محمد(ص) پیامبر رحمت و صلح و دوستی و مهربانی است؛ پیامبری که در دوران جاهلیت عرب به فرمان خداوند سکان‌دار دگرگونی و ایجاد یک انقلاب فرهنگی در آن دوران و مروج دین و آیینی شد که کمال آن موجب شد تا آخرین پیامبر (ص) و دین خداوند بر زمینیان نازل شود.
وی با اشاره به نامگذاری این ایام به نام هفته وحدت عنوان کرد: ما معتقدیم که در سطح جهان امروز یک صف‌آرایی بین دشمنان اسلام و تمامی مسلمانان شکل گرفته است و آن‌ها نمی خواهند مسلمانان در زمینه‌های فرهنگی سیاسی و اقتصادی مستقل و خودکفا باشند. در حقیقت یکی از راهکارهای استیلای همه‌ جانبه‌ی دشمنان اسلام در طول تاریخ، ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف اسلامی بوده است، ولی با ایجاد انسجام و وحدت می‌توان؛ میزان آسیب پذیری جوامع اسلامی را به صفر رساند.
حجت الاسلام صابری با بیان اینکه دین ما دین مردم داری و نوع دوستی است تاکید کرد: این هفته فرصت مغتنم و ارزشمندی است که در اختیار رهبران فرق مختلف اسلامی اعم از شیعه و فرقه‌های مختلف اهل سنت قرار می‌گیرد تا در این فرصت، در مجامع، مجالس و محافل به مجموعه اصول و مشترکات مذهبی و اعتقادی، جهت تقرب و نزدیکی بین مذاهب بپردازنند.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی