یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۰:۰۳

تولید پایدار سوخت در شرکت پالایش نفت تهران با تنوع بخشی به سبد محصولات

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران در آخرین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ با تاکید بر تولید پایدار این مجتمع نفتی، عملکرد یک ماهه از آغاز سال جاری را گزارش داد

به گزارش “راهبرد انرژی“، وی بیان داشت: پالایشگاه تهران به حمد الهی در یک ماهه اول سال توانسته با رعایت الزامات محیط زیستی روزانه ۶.۵ میلیون لیتر بنزین و ۱۴ میلیون لیتر گازوئیل تولید کرده و سهم قابل توجهی در تامین سوخت کشور داشته باشد.

شاکر خفایی با اعلام این مطلب افزود:مطابق برنامه های راهبردی مدیرعامل و هیئت مدیره، این شرکت تلاش دارد تا در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” ضمن رعایت حقوق سهام داران و ذینفعان خود با بهره برداری از پروژه های CCR و تولید نرمال هگزان و برداشتن گام بزرگ پتروپالایشی شدن، تحولی بزرگ در صنعت پالایش نفت کشور، تنوع بخشی محصولات و افزایش تولید کیفی بنزین رقم بزند.

وی ادامه داد: هم اکنون تولید محصولات نفتی در این شرکت با حداکثر توان در شرایط کاملا پایدار قرار دارد. خفایی به سرمایه گذاری شرکت پالایش نفت تهران در احداث نیروگاه خورشیدی و خرید سهام کنترلی پتروشیمی شازند اشاره کرد و گفت: فعال کردن زنجیره ارزش و رعایت الزامات محیط زیست در سند راهبردی شرکت تاکید شده و تلاش داریم با سرمایه گذاری های انجام شده وابستگی خود را به قیمت جهانی نفت کاهش دهیم.

منبع: روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی