یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۱:۱۴

پیام تسلیت مدیرعامل پتروفرهنگ در پی شهادت رئیس جمهور

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در پیامی شهادت خادم الرضا و خادم ملت ایران، رییس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت.

به گزارش “راهبرد انرژی“، دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه پیامی به شرح زیر صادر کرد.

بسم رب الشهدا والصدیقین

عروج شهادت‌گونه خادم‌الرضا(ع) و خادم ملت ایران حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان خدوم ایشان در سانحه دلخراش هوایی در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام ملت ایران و امت اسلام را داغ‌دار کرد.

آن بزرگ مرد که اکنون در قبیله مطهر شهدا جا دارد در این عالم خاکی، دردانه‌ای از تلاش برای مردم، حرکت در مسیر ولایت و رافت از سیره امام رئوف(ع) بود که خود را به راستی خادم مردم و خادم الرضا می‌نامید؛ و چه ارزشمندتر از آن که امروز ولی نعمتان نظام در غم از دست دادن فرزند طیبه خود، سیاه پوش و عزادارند و ایشان را با نام مطهر امام هشتم (ع) یاد می‌کنند.

آیت الله رئیسی و همراهان از دست رفته‌اش، امروز در زمره شهدایی قرار دارند که در بیش از چهار قرن، شجره طیبه انقلاب اسلامی را با خون خود تضمین کرده و آن را سترگ تر کرده‌اند.

اینجانب به عنوان احدی از خانواده داغدار هلدینگ پتروفرهنگ ضمن عرض تسلیت دوباره به هموطنان عزیزم، بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات امام زمان (عج) را مسئلت می‌نمایم.

منبع: روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی