شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۵۲

پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی گلستان به مناسبت شهادت رییس جمهور رئیسی

حمایتهای بی دریغ دولت سیزدهم به رهبری ایشان در دور دوم سفر هیات دولت به استان گلستان در آذرماه سال گذشته، که موجب راه اندازی و پیشرفت پتروشیمی گلستان پس از شانزده سال شد، را بنا نهادند، هرگز از خاطر اینجانب و مردم استان گلستان نخواهد رفت .

مهندس محمدرضا یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی گلستان در پیامی ضایعه اسفناک درگذشت دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه را تسلیت گفت. متن این پیام تسلیت به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی

ضایعه تالم بار فقدان رییس جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران ایت الله دکتر سید ابراهیم رییسی و هیات همراه ایشان، دکتر امیرعبداللهیان وزیر فقید امور خارجه، حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، دکتررحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی و سایر شهادی خدمت در سانحه اسفناک سقوط بالگرد، موجب غم و اندوه بسیار شد.

دکتر رییسی که مبارزات انقلابی ایشان زبانزد خاص و عام است و پس از انقلاب مصدر خدمات ارزشمند در سمتهای مختلف کسوت قضایی و خادم الرضایی آستان قدس رضوی  بودند، حمایتهای بی دریغ دولت سیزدهم به رهبری ایشان در دور دوم سفر هیات دولت به استان گلستان در آذرماه سال گذشته، که موجب راه اندازی و پیشرفت پتروشیمی گلستان پس از شانزده سال شد، را بنا نهادند، هرگز از خاطر اینجانب و مردم استان گلستان نخواهد رفت و خدمات ارزشمند ایشان در تاریخ صنعت کشور به یادگار خواهد ماند و خوش خواهد درخشید.

عروج این مدیر کارآمد انقلابی و جهادی نستوه و هیات همراه ایشان را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، هیات دولت، خانواده آن شهیدان مغفور و مردم شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهدای بزرگوار عالی ترین درجات در رضوان الهی و محشور شدن با اولیاء و مقربان درگاه باریتعالی مسالت دارم.

 

محمدرضا یزدانی کاشانی

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل پتروشیمی گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی