یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۲۳

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در پیامی روز ارتش راتبریک گفت

به گزارش “راهبرد انرژی“، متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
بدون برقراری حس امنیت استفاده از ظرفیتهای کشور و پیمودن مسیر توسعه امکان پذیر نخواهد بود.

۲۹ فروردین ماه ، روز ارتش جمهوری اسلامی را به همه دلاورمردان ارتش، این مظهر اقتدار ملت، جلوه صلابت میهن و بازوی نیرومند نظام اسلامی که با الهام از مکتب حسینی(ع) و نهضت عاشورا در عرصه های خون و خطر و دفاع از حریم میهن اسلامی مجاهدت، ایثار و جانانه ایستادگی کرده و همواره افتخار آفریده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از ارکان اصلی دفاعی کشور، همواره با رشادت و استقامت، در برابر دشمنان ایستادگی کرده و با وجود تمامی فشارها و تحریم‌ها، همچنان استوار و مقتدر، پاسدار حریم وطن است.

ارتش شکوهمند در کنار سایر قوای نظامی پرافتخار جمهوری اسلامی ، همواره با استعانت از خداوند متعال و در تداوم راه نورانی حضرت امام خمینی (ره) و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام وجود برای سربلندی ایران اسلامی و دفاع از آب و خاک این سرزمین جانشفانی کرده و امنیت پایدار را برای ملتمان به ارمغان آورده است.

طی سالهای گذشته و دوران جنگ تحمیلی مدافعان این مرز و بوم اثبات کردند ایران اسلامی فرزندانی دارد که درمقابل هرگونه تجاوز می ایستند و گواه این رشادتها شهدا و جانبازانیست که جان شیرین خود را در راه وطن تقدیم نمودند.
ما همیشه قدردان ازجان گذشتگی شما حافظان مرزهای مادی و معنوی کشور هستیم.

این روز بزرگ را به تمامی ارتشیان دلاور و خانواده‌های محترم آنان تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند منان برایشان سلامتی، موفقیت و سربلندی مسئلت دارم.

محمدسجاد باتمانی
مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی