شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۱۳

زمزمه تکبیر در قلب صنعت:

عید فطر در پتروشیمی شیراز

در قلب تپنده صنعت ، جایی که مهندسی و خلاقیت حرف اول را می‌زنند، نغمه‌ای از معنویت و ایمان به گوش می‌رسد. زمزمه تکبیر و ندای الله اکبر، فضای پتروشیمی شیراز را عطرآگین می‌کند و شور و شعف عید فطر در قلب صنعت جاری می‌شود.

به گزارش “راهبرد انرژی“، صفوف به هم پیوسته نمازگزاران، از کارکنان خدوم و متدین پتروشیمی، منظره‌ای بدیع خلق می‌کند. گویی در این روز، زمین و آسمان به هم می‌پیوندند و بندگان خدا در جوار یکدیگر، شکر نعمت‌های الهی را به جا می‌آورند.

?در این روز، کارگران و مهندسان، لباس کار خود را با لباس عید عوض می‌کنند و در کنار هم، ندای توحید سر می‌دهند. گویی در این روز، همه در برابر خداوند یکسان هستند و هیچ تفاوتی بین کارگر و مدیر، مهندس و کارمند وجود ندارد.

?نماز عید فطر در پتروشیمی شیراز، تجلی وحدت و همدلی در سایه ایمان است. این عید، فرصتی برای تجدید قوا و شروع دوباره است تا با عزمی راسخ‌تر در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداریم.

?عید فطر در پتروشیمی شیراز، فقط یک نماز ساده نیست، بلکه تجلی یک فرهنگ و باور است. فرهنگی که در آن، معنویت و صنعت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و انسان‌ها در جستجوی سعادت و کمال، تلاش می‌کنند.

در این روز، پتروشیمی شیراز به کانون شور و شعف تبدیل می‌شود و عطر معنویت در فضای آن جاری می‌شود.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی