یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۱:۱۲

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در پيامي ايام حزن انگيز فاطميه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را به تمامي محبان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام تسليت گفت.

به گزارش “راهبرد انرژی“،متن پیام مهندس باتمانی بدین شرح است:

السَّلَامُ عَلَیْکِ یَا بنْتَ رَسُولِ اللَّهِ السَّلَامُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَهُ الشَّهِیدَهُ السَّلَامُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الرَّضِیَّهُ الْمَرْضِیَّهُ

دهه فاطمیه روزهای غم بار سوگواری بر شهادت بزرگ بانویی است که معیار فضایل بود و همگان را به پارسایی و پایداری فرا می خواند.

حضرت زهرای مرضیه(س) ام ابیها و تکیه گاه پیامبر عظیم الشان اسلام و بزرگترین آموزگار بانوان جهان بود. او که در دوران حیات خویش نمونه صبر و ایثار بود و با شهادت مظلومانه خود به جهانیان آموخت هرکس به ریسمان الهی و خاندان نبوت تمسک جوید تا همیشه تاریخ در اذهان بیدار دلان جهان زنده خواهد ماند.

شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست، بلکه آموزه ای متعالی در باب دفاع از آرمان های دینی و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

امید است در این ایام با سوگواری بر غم شهادت دخت گرامی آخرین پیام آور نور و رحمت بکوشیم تا پیروان شایسته ای برای مکتب اسلام بوده و با تاسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت در مسیر سعادت و بهروزی جامعه گام برداریم.”

اینجانب فرا رسیدن ایام غمبار و حزن انگیز فاطمیه ، شهادت بی بی دوعالم ، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم ، صدیقه طاهره ،”حضرت فاطمه زهرا(س)”را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و تمامی شیعیان و محبان حضرتش خصوصاً همکاران مومن و متدین شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه تسلیت عرض می نمایم.

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی