شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۳۶

برگزاری آیین مولودی خوانی و جشن هفته وحدت در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

همزمان با ولادت فرخنده و نورانی پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) ، ولادت با شکوه بنیانگذارفقه جعفری حضرت امام صادق(ع) و به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت ، آیین مولودی خوانی و جشن باشکوه ظهر سه شنبه ۱۱ مهر ماه در شرکت مخازن سبز برگزار شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، در این آیین با شکوه با حضور جمعی از کارکنان و‌ مدیرعامل شرکت‌ جناب آقای مهندس باتمانی برگزار شد.

مهندس باتمانی با تبریک این عید بزرگ در خصوص جایگاه هفته وحدت در کشور و بین مسلمانان اظهار داشت : اتحاد و امنیت در هر جامعه ای از ضروریات زندگی است و امروز وحدت مسلمانان جهان حول محور قرآن کریم و تعالیم نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص)، نجاتبخش مسلمانان است.

مهندس باتمانی به صفات پیامبر عظیم الشان اسلام اشاره کرد و بیان نمود : طبق آیات قرآن، حضرت محمد (ص) ، الگوی کامل و واقعی تمامی مردمان جهان در طول آفرینش است.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با بیان اینکه کارکنان‌ شرکت در هر سطحی‌ و در هر مجموعه‌ ای هستند باید همدیگر کمک‌ کنند تاکید کرد: با یاری همدیگر کیفیت کارهای انجام‌ شده‌ بهتر می شود .

در این آیین باشکوه، جناب آقاى قاسمیان از مداحان اهل بیت به مناسبت این دو میلاد فرخنده به مولودی خوانی پرداخت و قرائت قرآن کریم نیز از بخش های دیگر این برنامه بود.

روابط‌عمومی شرکت نیز از همه شرکت‌ کنندگان‌ در جشن میلاد پیامبر و امام جعفر صادق تقدیر و تشکر کرد.

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی