به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلاماللهعلیها) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، مراسمی با حضور بانوان شاغل در شرکت پتروشیمی شیراز، روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه در سالن آموزش شرکت برگزار شد.
در آیین اختتامیهی همایش پتروفن و به مناسبت گرامیداشت هفتهی پژوهش و فناوری، حسن صمصامی، از کارکنان خلاق شرکت پتروشیمی پارس، بهعنوان نوآور برتر، معرفی و تقدیر شد.
روابطعمومی و بیستودومین جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران که ۱۸ آذر ۱۴۰۴ با حضور بیش از یکصد سازمان دولتی، عمومی و خصوصی برگزار شد، موفق شد در سه بخش «مدیر ارشد ارتباطگستر»، «مدیر برتر روابطعمومی» و «روابطعمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» عنوان برتر کسب کند.
با پایان چهارمین رویداد پتروفن ۱۴۰۴، پیام روشن پالایش گاز هویزه خلیجفارس این بود: «بدون نوآوری، بومیسازی و همکاری با شرکتهای دانشبنیان، مسیر آینده نه مقرونبهصرفه است و نه پایدار.»
در مراسم اختتامیه چهارمین همایش پتروفن ۱۴۰۴ با شعار «مسیر نوآوری در صنعت پتروشیمی»، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا موفق به دریافت جایزه نوآوری در توسعه کسبوکار شد.
در چهارمین حضور مقتدرانه شرکت پتروشیمی نوری در رویداد ملی پتروفن ۱۴۰۴، این شرکت با کسب نشان عالی و ویژه رویداد پتروفن و ۹ جایزه از مجموع ۱۲ جایزه اصلی، بار دیگر توانست عنوان «نوآورترین شرکت پتروشیمی ایران» را از آن خود کند و در صدر جدول شرکتهای پیشرو در فناوری و نوآوری صنعت پتروشیمی کشور قرار گیرد.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام از بهرهبرداری موفق پروژه «حذف یونیت ۳۰ و تفکیک C5+ از LPG» در واحد SRU خبر داد و این اقدام را نقطه عطفی در بهبود عملکرد و افزایش پایداری عملیاتی مجتمع دانست.
در بیستویکمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی که در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد، روابط عمومی شرکت پتروشیمی تبریز با رأی هیئت داوران جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، عنوان «روابطعمومی برتر کشور» را به خود اختصاص داد. مجموعهای از اقدامات هدفمند، مستند و اثرگذار در حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات رسانهای و برنامهریزی راهبردی، جایگاه این شرکت را در میان دهها سازمان و نهاد حرفهای کشور برجسته ساخت.
پتروشیمی شیراز با کسب دو جایزه ملی در بیستویکمین جشنواره و سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی، عنوان برترین روابط عمومی و مدیر برتر روابط عمومی ایران را از آن خود کرد؛ موفقیتی که جایگاه این شرکت را در حوزه ارتباطات سازمانی و رسانهای بیش از پیش برجسته میکند.