یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۱:۰۵

“پیام مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه مناسبت “روز ملی خلیج فارس”

مهندس محمدرضایزدانی کاشانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با ارسال پیامی ضمن تبریک “روز ملی خلیج فارس” یاد و خاطره شهیدانی را که فداکارانه برای حفاظت از پهنه آبی و گستره عظیم خلیج همیشه فارس جان خود را نثار میهن کردند، گرامی داشت.

به گزارش “راهبرد انرژی“، پیام مدیر عامل شرکت مخازن سبز به شرح ذیل است:

دهم اردیبهشت ماه که در تقویم ملی‌ کشورمان به نام «روز ملی خلیج فارس» نامگذاری شده و مقارن با اخراج بیگانگان و به رسمیت شناختن حاکمیت ایران بر خلیج فارس است، فرصت مغتنمی است تا بیاد بیاوریم که خلیج نیلگون فارس در طول تاریخ نماد اقتدار و شکوه و فرهنگ و تاریخِ تمدن ایرانی است که نقش آن همیشه بر تارک تاریخ ایران و جهان خواهد درخشید و جاودان خواهد ماند.

برای صیانت و حفاظت از این دریای نیلگون و پهنه عظیم آبی خلیج فارس انسان‌های فداکاری بوده‌اند که قهرمانانه مبارزه کرده و جان خود را نثار میهن عزیز کرده‌اند، بویژه ساحل نشینان و مرزنشینان غیوری که همواره حافظ و نگهبانان خلیج فارس بوده‌اند.

اینجانب به نیابت از تمامی پرسنل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، ضمن گرامی داشت روز ملی خلیج فارس اعلام می‌کنم با کار و تلاش بی وقفه در کنار این خطه نیلگون تمام همت و تلاش خود را جهت حراست از نام پرآوازه خلیج فارس و آبادانی و پیشرفت این خطه به کار خواهیم گرفت.

و من الله توفیق
محمدرضایزدانی کاشانی
مدیر عامل

 

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی