شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۵۷

مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه طی پیامی هفته کارگر را به جامعه کارگری تبریک گفت

مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه: هفته کار و کارگر یادآور سخت‌کوشی، همت و تلاش خستگی‌ناپذیر کارگران عزیز در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی است که چرخ‌های اقتصاد را به حرکت در می‌آورند و برای توسعه و پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

به گزارش “راهبرد انرژی“، پیام مهندس یزدانی کاشانی به شرح ذیل است:

◽️هفته کار و کارگر یادآور سخت‌کوشی، همت و تلاش خستگی‌ناپذیر کارگران عزیز در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی است که چرخ‌های اقتصاد را به حرکت در می‌آورند و برای توسعه و پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

◽️امروز روز تصدیق و تجلیل از تلاش‌های شگفت‌انگیز همه کارگرانی است که در راه آبادانی و ساختن سرزمین بزرگ‌مان عرق ریخته و حتی جان خود را از دست داده‌اند همان‌طور که امام راحل (ره) در وصف آنان فرموده‌اند: کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ها هستند.

◽️ اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کارگر، یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش سراسر ایران و بویژه کارگران گرانقدر شرکت مخازن سبز را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش تر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

محمدرضایزدانی کاشانی
▫️مدیرعامل

 

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی