به گزارش “راهبرد انرژی“، دوازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری روز یکشنبه 25 دی ماه، با رویکرد “مشتری مداری” در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما و با حضور صاحبان صنایع ، فعالان اقتصادی و اصناف کشور برگزار شد.
در این اجلاس که هر ساله و به همت اتاق بازرگانی ایران برگزار می گردد، شرکت پتروشیمی نوری توانست بر اساس ارزیابی های انجام شده در چهارچوب محور های همایش ، تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت نماید.
بنابراین گزارش پس از بیان محورهای اصلی ارزیابی مانند آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی،تولیدی و خدماتی،ارتقا سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان ،راهکارهای افزایش سهم بازار ،آشنایی با نظام CRM و… در پایان اجلاس، از برگزیدگان دوره دوازدهم با اهداء تندیس و تقدیرنامه تجلیل به عمل آمد.
داریوش زاهدن مدیر زنجیره تامین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری در حاشیه این اجلاس و پس از دریافت تندیس زرین این دوره گفت : شرکت پتروشیمی نوری به عنوان یکی از اولین دارنده های دو استاندارد مهم سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004:2018 و سیستم مدیریت شکایات مشتریان 2018:ISO 10002 در سطح شرکت های هم رده خود، همواره توجه ویژه ای به این مقوله مهم داشته است.
مدیر زنجیره تامین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری، استفاده از تکنیک های روز دنیا همچون مزایای به کارگیری ارتباط صحیح و توجه به خواست مشتری ، ارتباط گیری بر اساس منافع دو سویه و نقش اعتماد آفرینی در حفظ مشتری را برای هر سازمان مترقی اجتناب ناپذیر دانست.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان در پویایی هر مجموعه موفق تولیدی عنوان داشت : در پتروشیمی نوری با تعهد و توجه بالا به مشتری مداری، با نوعی نگرش خاص به بازار ، فضای خرید جایگزین فضای فروش در تعاملات تجاری گردیده است و در این فضا یکایک کارکنان به جای فروش صرف، نوعی نقش مشاور فروش را ایفاء می نمایند و همواره در جهت رفع نیازها و خواسته های مشتریان می کوشند و این امر موجب ارتقاء رضایت مندی و وفاداری مشتریان اعم از مشتریان داخلی و بین المللی گردیده است.
مدیر زنجیره تامین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری در پایان اظهار داشت : خوشحالیم که توانسته ایم بخش عظیمی از خواست مشتریان اصلی مجتمع خود را جامه عمل بپوشانیم و معتقدیم که حتی دست یابی به این سطح از رضایت مندی مشتری، پایان کار مجموعه موفق ما نخواهد بود .
شایان ذکر است انتخاب شرکت های برگزیده این اجلاس ملی ، هر ساله براساس ارزیابی های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخصهای مختلف از جمله محرکه های کیفی، قیمت گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم های رضایت مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان صورت گرفته است.