به گزارش “راهبرد انرژی“، در حالیکه فروش کرمانشاه در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ تنها ۳ همت بود، این رقم در نیمه نخست امسال به ۸.۲ همت رسیده؛ بهعبارتی، شرکت در تنها شش ماه نخست سال جاری بیش از کل درآمد سال گذشته (۶.۷ همت) فروش داشته است. این یعنی تحقق ۱۲۲ درصد درآمد سال قبل در نیمسال — دستاوردی که در فضای نهچندان آرام صنعت پتروشیمی، قابلتوجه و حتی نادر است.
از سوی دیگر، میزان تولید شرکت رشد ۱۲ درصدی و فروش فیزیکی آن افزایش ۳۸ درصدی را تجربه کرده است. این رشد همزمان در تولید، فروش و درآمد، نشان میدهد که کرمانشاه نهتنها در مدیریت منابع و بهرهوری، بلکه در بازاریابی و تثبیت جایگاه خود در بازار اوره نیز مسیر پویایی را در پیش گرفته است.
در شرایطی که بسیاری از واحدهای پتروشیمی با چالش تأمین خوراک و فشارهای صادراتی دستوپنجه نرم میکنند، پتروشیمی کرمانشاه موفق شده با استراتژی هوشمندانه و تمرکز بر کارایی، از مدار رکود فاصله بگیرد و به مدار رشد بازگردد،رشدی که حالا چشم تحلیلگران بازار سرمایه را هم به خود خیره کرده است.