یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۴ – Sunday 14 September 2025

ساعت: ۰۱:۱۷

حضور دکتر امیر اکبری در غرفه پتروشیمی جم:

ایران پلاست، نمایش فناوری ها، نوآوری ها و توسعه صادرات

در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست۱۴۰۴، امیر اکبری، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم، با حضور در غرفه این شرکت، ضمن بازدید از غرفه، بر تقویت دیپلماسی اقتصادی، توسعه بازارهای صادراتی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“،امیر اکبری مدیرعامل پتروشیمی جم، در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست۱۴۰۴، با حضور در غرفه پتروشیمی جم، از نزدیک در جریان تازه‌ترین دستاوردها، فناوری‌های بومی و محصولات نوآورانه این مجموعه قرار گرفت.
امیر اکبری مدیر عامل پتروشیمی جم گفت: حضور پتروشیمی جم در این نمایشگاه، فرصتی است تا توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در عرصه تولید، نوآوری ها و صادرات، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان الفین و پلی‌اتیلن در کشور به نمایش بگذارد.
وی همچنین در حاشیه بازدید از غرفه‌های مختلف پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه، با تأکید بر اهمیت تقویت زنجیره ارزش، رونق صادرات و حمایت از نوآوری های داخلی اظهار داشت: پتروشیمی جم مصمم است ضمن توسعه بازارهای بین‌المللی، مسیر همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان را نیز پررنگ‌تر نموده و بر توسعه گریدهای پیشرفته پلی‌اتیلن، به ویژه برای کاربردهای تخصصی و بازارهای جدید تأکید کرد و گفت: این اقدام بخشی از راهبرد شرکت جم برای تقویت جایگاه صنعتی و علمی در سطح ملی و بین‌المللی است.
اکبری خاطر نشان کرد: از جمله اهداف مهم شرکت پتروشیمی جم از حضور در این رویداد صنعتی، دستیابی به فرصت‌های صادراتی، ایجاد ارزش افزوده بیشتر ، رونق کسب و کار، افزایش صادرات به بازارهای جدید صادراتی، دیدار و گفتگو با بزرگان صنعت پتروشیمی ایران و جهان و همچنین هم‌اندیشی و به‌اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات نوین این صنعت است.
مدیر عامل پتروشیمی افزود: شرکت پتروشیمی جم با همت و تلاش مدیران و متخصصان توانسته است در این سال ها گام‌های موثری برای ورود به بازارهای جدید و توسعه سهم صادراتی خود بردارد.
همچنین دراین دوره از نمایشگاه، حضور فعال کارشناسان پتروشیمی جم در حوزه های فروش، صادرات، پژوهش و توسعه ، تدارکات، واحدهای فنی و فرایندی، لجستیک و سایر بخش ها در غرفه پتروشیمی جم بسیار پررنگ بود و جلسات مداوم و پی‌درپی با شرکت‌های داخلی و خارجی یکی از نقاط قوت این دوره از نمایشگاه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی