یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ – Sunday 08 June 2025

ساعت: ۱۲:۲۰

روابط‌ عمومی، بازوی استراتژیک صنعت پتروشیمی در مسیر دیپلماسی صنعتی و مسئولیت اجتماعی

روابط‌ عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌ عمومی، این مناسبت را به تمامی فعالان روابط‌ عمومی در صنعت پتروشیمی تبریک گفت و بر نقش مؤثر این نهاد تخصصی در پیشبرد اهداف راهبردی صنعت تأکید کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، در این پیام، ضمن تجلیل از جایگاه حرفه‌ای روابط‌عمومی در سازمان‌ ها، روابط‌ عمومی به‌عنوان بازوی ارتباطی و فکری صنایع بزرگ معرفی شده که نقشی فراتر از اطلاع‌ رسانی ایفا می‌کند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: «در صنعت پیشرو و راهبردی پتروشیمی، روابط‌ عمومی تنها یک واحد سازمانی نیست؛ بلکه یک کنشگر حرفه‌ای، مسئول و آینده‌نگر است که با بهره‌گیری از دانش ارتباطی، رسانه‌ای و تحلیل‌ محور، نه‌ تنها به شفاف‌سازی، تبیین و اقناع افکار عمومی می‌پردازد، بلکه به‌مثابه موتور محرک دیپلماسی صنعتی، نقش‌آفرینی ملی و بین‌المللی دارد.»

پیام روابط‌ عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین با اشاره به شرایط نوین ارتباطی، از سرعت تحولات رسانه‌ای، اهمیت مدیریت اطلاعات و اعتمادسازی در عصر دیجیتال یاد کرده و تصریح می‌کند:«در روزگاری که سرعت، اطلاعات و اعتماد، سه ضلع حیاتی ارتباطات سازمانی هستند، شما مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی صنعت پتروشیمی با هوشمندی، تعهد و نوآوری، توانسته‌ اید چهره‌ای پویا، همدل و پاسخ‌گو از این صنعت بزرگ ترسیم کنید.»

در پایان این پیام، روابط‌ عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تبریک این روز به تمامی مدیران و کارشناسان این حوزه، ابراز امیدواری کرده است که با تقویت هم‌ افزایی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای نوین و استمرار تعامل اثربخش، مسیر تعالی ارتباطات سازمانی در صنعت پتروشیمی بیش از پیش هموار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی