به گزارش “راهبرد انرژی“، با عرضه محصول دیگری از تولیدات شرکت توسعه روانکاران آتا در پلتفرم دیجیتال مارکت دیجی کالا، تعداد محصولات عرضه شده این شرکت تولیدکننده انواع روانکار در این پلتفرم، با برند شناخته شده و معتبر آتااویل به ۱۴ محصول رسیده است.
در سیاستگذاری جدید این شرکت جهت ارتقا و افزایش حضور و فعالیت بازاریابی و فروش آنلاین در حوزه بازاریابی مجازی که به منظور تسهیل دسترسی مشتریان انواع محصولات روانکار صورت می پذیرد، تعداد محصولات این شرکت با تنوع قابل توجه و بهای مناسب در دیجی کالا به ۱۴ محصول رسیده است که از این میان، روغن موتورهای بنزینی چهار لیتری آتا اویل مدل های ۲۰w-50 se و ۲۰w-50 sl و روغن های گیربکس دستی ۱ لیتری آتا اویل مدل های ۸۵w90 GL-4 و ۸۵w90 GL-5، از محبوبیت و فروش بیشتری برخوردار بوده است.
لازم به ذکر است علاوه بر انواع روغن موتور و روغن گیربکس، دو نوع مکمل سوخت و اکتان بوستر (مدل A97 حجم ۴۳۰میلی لیتری و مدل ۹۸ سوپر متال حجم ۳۳۰ میلی لیتری) و نیز ضد یخ آتا اویل مدل هیبریدی وزن ۱ کیلوگرم در دیجی کالا با قیمت های منصفانه و کیفیت استاندارد بالا عرضه می شود.
علاقه مندان و خریداران هر نوع محصولات روانکار شرکت توسعه روانکاران آتا با برند آتااویل، می توانند محصولات مورد نظر خود را هم از طریق درگاه اینترنتی دیجی کالا به نشانی www.digikala.com/brand/ataoil/?sort=7 و هم دیگر محصولات این شرکت را از طریق وبسایت اینترنتی فروش آنلاین آتااویل به نشانی store.ataoil.co خریداری نمایند.
گفتنی است شرکت «توسعه روانکاران آتا» (اوجان شیمی سابق) که محصولات آن با نام تجاری «آتااویل» عرضه می گردد، از شرکت های زیرمجموعه شرکت نفت سپاهان به شمار می آید. در سال ۱۴۰۳، دو خط تولید گریس های تخصصی (با ظرفیت ۹۰۰۰ تن) و اکتان بوستر (با ظرفیت ۶۲۰ تن) جهت تأمین نیاز بازار داخلی و بازارهای صادراتی، به بهره برداری رسیده است. افزون بر این، در طول سال ۱۴۰۳، تعداد نُه نوع محصول جدید در حوزه روغن های ATF، هیدرولیک و اد بلو به بازار عرضه شده است.