یکشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۳ – Sunday 23 February 2025

ساعت: ۲۳:۴۳

به میزبانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد

نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی های پالایش و پخش و شرکت های پالایشی خصوصی

مدیران و روسای روابط‌عمومی شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت های پالایش نفت خصوصی کشور در نشستی به میزبانی شرکت پالایش نفت بندرعباس به آسیب شناسی و هدف شناسی در اطلاع رسانی در روابط عمومی ها پرداختند.

به گزارش “راهبرد انرژی“، در این نشست مدیران و روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت های پالایش نفت خصوصی، خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ضمن بازدید از تاسیسات نفت در رابطه با مهم‌ترین مسائل، چالش‌ها و مباحث پیش روی روابط عمومی‌ها تبادل نظر کردند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در این نشست با اشاره به نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی گفت: باید در رابطه با تلاش ها و چالش های سازمان ها و شرکت ها با استفاده صحیح از ابزارهای اطلاع رسانی، واقعیت و اطلاعات صحیح را به جامعه نشان داد.

احمد هاشمی افزود: شناسایی جامعه هدف، حضور موثر در رسانه ها و تولید محتوای مناسب از مهمترین وظایفی است که روابط عمومی ها باید به آنها توجه کنند.

وی در ادامه به طرح های توسعه پالایشگاه و حرکت در مسیر تبدیل شدن به پتروپالایشگاه اشاره کرد و افزود: دستاوردهای اجتماعی، زیست محیطی، اقتصادی و تاثیرات مثبت ان هم برای پالایشگاه و هم جامعه پیرامونی و کشور با اطلاع رسانی صحیح، دقیق و به موقع جامعه را نسبت به تلاشها و توانمندی های متخصصان کشور مطلع می کند و می تواند از انتشار اخبار زرد و ایجاد بدبینی جلوگیری کند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در این نشست به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در عصر اطلاعات و لزوم همگونی و همسانی با فرآیند اطلاعات در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: عملکرد روابط عمومی ها باید شفاف و سنجش‌پذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی ها به‌عنوان یکی از بازوهای اصلی مدیریت، با شناسایی دقیق حوزه های مرتبط، برنامه ریزی و به شکل حرفه‌ای برخورد کنند.

فاطمه کاهی افزود: هماهنگی روابط عمومی‌ها و حرکت هم‌راستا با خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان و تعامل نزدیک با یکدیگر و استفاده از تجارب و خرد جمعی از موارد ضروری و مهمی است که باید در رویه‌ها مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این نشست رؤسای روابط عمومی شرکت‌های پالایش نفت خصوصی و شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش نیز به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و چالش‌های خود پرداختند.

بازدید از تاسیسات پالایشگاه نفت بندرعباس، پالایشگاه ستاره خلیج فارس و همچنین پالایشگاه نفت پاسارگاد قشم از دیگر برنامه های روسای روابط‌عمومی شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت های پالایش نفت خصوصی در این برنامه بود.

منبع: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی