یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۴۱

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی مناسب برای رشد تولید در صنعت پتروشیمی است

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: افزایش فروش محصولات پتروشیمی در بازارهای داخلی زمینه ساز تولید و توسعه هر چه بیشتر صنایع تکمیلی است.

به گزارش “راهبرد انرژی“، بیژن چگنی در گفت‌وگو درباره هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست و نقش مهم آن در ایجاد هم افزایی میان بخش های بالادستی و پایین دستی صنعت اظهار کرد: نمایشگاه ایران پلاست بستری مناسب برای هم افزایی صنعت پتروشیمی ایران در تمام ابعاد است و می تواند در راستای توسعه صنایع تکمیلی نقش آفرین باشد.

وی با بیان این که ایران پلاست سبب انتقال فناوری های نوین و به روز رسانی دانش فنی صنایع تکمیلی می شود گفت: شرکت های داخلی و خارجی می توانند آخرین دستاوردها و تجربه های خود را در این نمایشگاه به اشتراک بگذارند و فرصتی مناسب برای همکاری های جدید است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: شرکت های حاضر در ایران پلاست می توانند در زمینه جذب سرمایه گذاری های جدید نیز اقدام های موثر و راهبردی را تحقق بخشند .

وی ادامه داد: با توجه به تلاش های انجام شده از سوی شرکت های ایرانی فعال در صنعت پتروشیمی امید است که امسال نیز مانند دوره های قبل نیاز بازدیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و مشتریان کالاهای ساخت داخل در این نمایشگاه تأمین شود و از ظرفیت‌های ساخت داخل به بهترین شکل استفاده شود.

چگنی با بیان این که در توسعه زنجیره ارزش باید همزمان به محصول و نیاز بازار توجه کنیم تا بتوانیم به سمت خودکفایی در این بخش گام برداریم گفت: تنوع بخشی در سبد تولید محصولات پلیمری می تواند منجر به تامینکامل نیازهای داخلی و رشد صادرات شود و برای تحقق این هدف شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه همکاری و تعامل است.

منبع: نیپنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی