شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ – Saturday 23 November 2024

ساعت: ۰۲:۵۷

معرفی شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان یکی از برند های برتر صنعت کشور

در راستای ایجاد گفتمان مشترک ملی و وحدت نظر در مسیر تدوین سند “راهبرد ملّی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیره‌های ارزش راهبردی” ، شرکت پتروشیمی شیراز را به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در کشور و صنعت پتروشیمی در مجمع جهانی دیپلماسی برند به ریاست جناب آقای دکتر علی آبادی معرفی کردند

به گزارش “راهبرد انرژی“، در راستای ایجاد گفتمان مشترک ملی و وحدت نظر در مسیر تدوین سند “راهبرد ملّی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیره‌های ارزش راهبردی” و با رویکرد توصیف جایگاه برندسازی ملّی در صنایع منتخب و پیشران و نقش آن در تقویت و ارتقاء سهم جمهوری اسلامی ایران در زنجیره‌های ارزش منطقه ای و جهانی، « مجمع جهانی دیپلماسی برند» به ریاست جناب آقای دکتر علی آبادی وزیر صنعت ، معدن و تجارت و با حضور دیپلمات‌ها، سفرا و نمایندگان سازمان‌های بین المللی و با مشارکت نهادهای حکمرانی نظام اقتصادی کشور، نمایندگان کشورهای مختلف ،مراکز علمی دانشگاهی و اندیشگاهی و تشکل های معتبر ملی و با حضور دکتر شاهمیرزایی معاون وزیر نفت در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

شرکت پتروشیمی شیراز در این مجمع به عنوان یکی از برند های شناخته شده در کشور و صنعت پتروشیمی معرفی شد .

این کنگره فرصتی جهت تبادل تجارب کشورهای موفق در برندسازی ملی و شناسایی ظرفیت های مشترک صنعتی، صادراتی، فناوری و نوآوری ایران و سایر دولت و ملت ها فراهم آورد و با دعوت هدفمند از دیپلمات‌ها، سفرا و نمایندگان سازمان‌های بین المللی مستقر در ایران و نیز نهادهای حکمرانی و مدنی متولی تولید، صنعت، تجارت، اقتصاد، انرژی، دیپلماسی و فناوری، مسیر هم‌افزایی و ارتباطات سازنده میان ایشان با مدیران سازمان‌های برتر صنعت و اقتصادایران را تسهیل نمود.

لازم به توضیح است این رویداد پیش از تصویب سند سیاست صنعتی جمهوری اسلامی ایران در برنامه هفتم توسعه، با جامعه نخبگانی صنعت و اقتصادکشور در سه محورذیل‌ ادبیات مشترک برگزار شد :

۱ .بررسی فرصت‌های ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی وایجاد نام های تجاری تجمعی در بازارهای هدف صادراتی

۲ .امکان سنجی ایجاد “کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران”

۳ .تبیین فرصت های توانمندسازی صنعتی ایران از طریق تقویت دیپلماسی اقتصادی ودیپلماسی همسایگی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی