شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۰:۴۴

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، تندیس برگزیده برند ملی، اقتدار ملی را دریافت کرد

مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در دومین کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» که امروز سه‌‍‌شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد؛ حائز دریافت تندیس برگزیده برند ملی، اقتدار ملی شناخته شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و مهندس باتمانی مدیرعامل که در برندسازی، حرکت متناسب با اقتضائات زمانه داشته به نحو مقتضی مورد تقدیر قرار گرفت.

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) با هدف تبیین نقش سازمان‌های پیشران و سرآمد کشور به‌عنوان سفرای اقتصاد ملی در تقویت ویژه و تصویر جمهوری اسلامی ایران، فرصتی فراهم آورد تا تبادل تجارب کشورهای موفق در برندسازی ملی و شناسایی ظرفیت‌های مشترک صنعتی، صادراتی، فناوری و نوآوری ایران و سایر دولت‌ها و ملت‌ها اتفاق بیفتد.

در این کنگره، با دعوت هدفمند از دیپلمات‌ها، سفرا و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران و همچنین، نهادهای حکمرانی متولی تولید، صنعت، تجارت، اقتصاد، دیپلماسی، کشاورزی، سلامت، فناوری، اطلاعات و ارتباطات، مسیر هم‌افزایی سازنده با مدیران سازمان‌های برتر صنعت و اقتصادی ایران تسهیل شد.

هدف این کنگره، حرکت متوازن در مسیر تدوین سند “راهبرد ملّی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیره‌های ارزش راهبردی” با رویکرد توصیف جایگاه برندسازی ملّی در صنایع منتخب و پیشران اعلام شد.

این کنگره در نگاه آینده‌پژوهانه خود، در تلاش است تا در حوزه بررسی فرصت‌های ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی و ایجاد نام های تجاری تجمعی در بازارهای هدف صادراتی، امکان سنجی ایجاد “کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران” و تبیین فرصت های توانمندسازی صنعتی ایران گام‌های مهمی را که منجر به ارتقای ارزش زنجیره برند شود، از طریق صنعت پیشران ارتباطات و فناوری اطلاعات، به اوج تعالی و گسترش در مفهوم برساند.

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی