یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۳۳

فراخوان عمومی شناسایی شرکت مشاور

شركت پتروشيمي ايلام در نظر دارد به منظور توسعه ي محصولات توليدي و ايجاد ارزش افزوده، پروژه ي مطالعات امكان سنجي توليد اكسيژن خالص از ASU را تعريف و اجرا نمايد.

به گزارش “راهبرد انرژی“،شرکت پتروشیمی ایلام در نظر دارد به منظور توسعه ی محصولات تولیدی و ایجاد ارزش افزوده، پروژه ی مطالعات امکان سنجی تولید اکسیژن خالص از ASU را تعریف و اجرا نماید.

فراخوان عمومی شناسایی شرکت مشاور

(نوبت اول)

شرکت پتروشیمی ایلام در نظر دارد به منظور توسعه ی محصولات تولیدی و ایجاد ارزش افزوده، پروژه ی مطالعات امکان سنجی تولید اکسیژن خالص از ASU را تعریف و اجرا نماید.

بدینوسیله از شرکت های مشاور و دانش بنیان توانمند و دارای تجربه در زمینه ی واحدهای کرایوژنیک و ریومپ دعوت می شود مشخصات و رزومه ی کاری خود را تا تاریخ 25 / 05 / 1403 از طریق FLASH MEMORY به آدرس ایلام-چوار- نرسیده به روستای آبزا- شرکت پتروشیمی ایلام- ساختمان مدیریت- واحد کمیسیون معاملات ارسال و یا به آدرس ilpccomm@ilampetro.com ایمیل نمایند. در صورت نیاز امکان بازدید از مجتمع فراهم می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09912053756 و یا شماره تلفن های 32723948-084و 38390000-084 داخلی 3003 تماس حاصل فرمایید.

منبع: روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی