به گزارش “راهبرد انرژی“، در این پیام آمده است؛
روابط عمومی سرفصلی از ذوق، علم، هنر، تخصص، عشق و رسانه است.
از مهمترین وظایف روابط عمومی میتوان به اطلاعرسانی دقیق به ذینفعان و محیط پیرامونی،آگاهی بخشی به جامعه و انعکاس فعالیتهای سازمان، دفاع از حقوق شرکت و ایجاد انگیزه برای تلاش و ارزش آفرینی نام برد.
روابط عمومی به واسطهی ظهور و بروز تکنولوژیهای نو در عصر رسانهها و شبکههای اجتماعی با بهرهگیری از خلاقیت و ایدههای جدید باید سازمان را در معرض بهتر دیدهشدن قرار دهد و البته وظیفهی روابط عمومی سفید یا سیاهنمایی نیست.
روابط عمومیها که از عصر سیگنال و یکجانبهنگری به عصر شبکههای اجتماعی، جامعیت و گفتگو رسیدهاند؛ تعامل سازنده درون و برون سازمانی با ذینفعان و شرکای اجتماعی، مردم و جوامع محلی، قشر همکار و رسانهها را باید دستورالعمل و خطمشی نخست خود تعریف کنند چون عینیت بخشیدن به ظرفیتهای شرکت از کانال و درگاه این واحد ارزشمند آغاز و منعکس میگردد.
لذا ضمن تأکید بر اجرای شعار روابطعمومی شرکت مبنی بر حل تعارضات وخلق اجماع، روز ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران روابط عمومی هلدینگ خلیجفارس، پترول، روابطعمومی ادارات و نهادهای استان بویژه همکاران شرکت پتروشیمی ایلام تبریک میگویم.
داود جعفریفر
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام