یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۶:۵۰

حضور شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو در IPF‌ پانزدهم

شرکت نفت و گاز سرو به عنوان یکی از موفقترین شرکت های دانش بنیان کشور شناخته می شود که با پایه گذاری صنعت نوین کاتالیست در ایران، باعث شده است تا ایران به جمع تولیدکنندگان کاتالیست در جهان اضافه شده است.

به گزارش “راهبرد انرژی“، شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو در پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) که روزهای 15-14 مرداد ماه با شعار “فناوری پاک” و با راهبرد کشف افق‌های نوین در دستیابی به توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی برگزار شد، شرکت کرد.
در بخش جانبی این همایش، نفت و گاز سرو در یک غرفه اختصاصی به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخت. شایان ذکر است که مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همراهی سایر مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی از غرفه نفت و گاز سرو بازدید کرد.
شرکت دانش بنیان توسعه صنایع نفت و گاز سرو (نفت و گاز سرو) تا کنون در زمینه های تحقیق و تولید انواع کاتالیست های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنعت فولاد و نیز طراحی و اجرای واحد های GTL (تولید نفت مصنوعی) موفقیت های چشم‌گیری کسب نموده است. این شرکت تاکنون توانسته است تمام کاتالیست های مورد استفاده در فرایند تولید متانول، آمونیاک، اوره و کاتالیست تولید گاز اتیلن در صنعت پتروشیمی و کاتالیست های مورد استفاده در تولید گاز هیدروژن در صنعت پالایشگاهی و نیز کاتالیست های صنایع پایین دستی برای تولید متانول به فرمالدهید و نیز کاتالیست های مورد استفاده در صنایع فولادسازی برای تکنولوژی های PERED و MIDERX را تولید کند.
شرکت نفت و گاز سرو به عنوان یکی از موفقترین شرکت های دانش بنیان کشور شناخته می شود که با پایه گذاری صنعت نوین کاتالیست در ایران، باعث شده است تا ایران به جمع تولیدکنندگان کاتالیست در جهان اضافه شده است.
با توجه به توانمندی شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو در حوزه تحقیق و توسعه، این شرکت صاحب دانش فنی تمام کاتالیست های تولیدی خود است، کلیه محصولات تولیدی این شرکت تحت برند SARV تولید میگردد.
درحال حاضر شرکت نفت و گاز سرو با تکیه بر دانش فنی خود، به عنوان مرجع اصلی تولید و تامین کاتالیست برای مجتمع های پتروشیمی، پالایشگاهی و فولادی کشور به شمار می آید که تاکنون توانسته است بخش بزرگی از نیاز بازار کشور را برطرف نماید. همچنین این شرکت به عنوان تنها شرکت صاحب دانش فنی ساخت و احداث واحدهای پالایشگاهی GTL در ایران فعالیت شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی