یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۱:۰۱

پیام امین امرایی مدیر عامل پتروشیمی مارون به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش “راهبرد انرژی“، توصیه ی مهم من به همه‌ی کسانی که توانایی سخن گفتن با مردم را دارند و رسانه در اختیارشان است؛ ( امیدآفرینی) است.دشمن سعی میکند جوانهای ما را ناامید کند؛ما باید متقابلاً ‌امیدآفرینی کنیم.

مقام معظم رهبری

همانگونه که از متن توصیه ی مقام معظم رهبری، بر می آید،در کنار نقد منصفانه ی عملکردها و بیان مشکلات و دغدغه های هموطنان مان،یکی از بزرگ ترین رسالت های اصحاب رسانه، بیان موفقیت ها و پیشرفت های ایران عزیزمان است.
امروز که رسانه های معاند، با صرف هزینه های سنگین، تمام تلاش خود را به خرج می دهند تا کامیابی های دلسوزان کشورمان را در عرصه های مختلف، نادیده انگارند و ناامیدی را در بین مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان، ترویج دهند؛بیش از پیش، اهمیت رسالت امید آفرینی، بر دوش اصحاب رسانه، احساس می شود.
اینجانب فرا رسیدن هفدهم مردادماه، سالروز گرامیداشت یاد و خاطره ی خبرنگار شهید_ محمود صارمی_ و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه که قلم توانا و زبان گویای دغدغه ها و امیدهای هموطنان مان هستند تبریک عرض نموده و از خداوند منان، خواهان سلامتی و موفقیت همه ی عزیزان خبرنگار و اصحاب رسانه، هستم.

امین امرایی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی