یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۰:۵۳

پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی شیراز درپی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پیامی شهادت آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به ملت بزرگ فلسطین ،امت اسلامی و همه آزادگان جهان تسلیت گفت .

به گزارش “راهبرد انرژی“، مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پیامی شهادت آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به ملت بزرگ فلسطین ،امت اسلامی و همه آزادگان جهان تسلیت گفت . در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تأثر فراوان، خبر شهادت مظلومانه‌ی آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و یکی از محافظان گرامی ایشان در محل اقامتشان در تهران به گوش رسید.

این حادثه‌ی تلخ و ناگوار، بار دیگر نشان از عمق کینه و دشمنی دشمنان این مرز و بوم و همچنین رژیم صهیونیستی دارد. ترور شخصیت‌های برجسته‌ی مقاومت، جرمی نابخشودنی و اقدامی ضدبشری است که وجدان هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت مظلوم فلسطین و همچنین برای جبهه‌ی مقاومت اسلامی است. ایشان شخصیتی مبارز و آزادی‌خواه بودند که عمر شریف خود را وقف مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دفاع از حقوق ملت فلسطین نمودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف فلسطین ،امت اسلامی و همه آزادگان جهان و همچنین خانواده محترم شهید والامقام اسماعیل هنیه و محافظ ایشان ، از درگاه ایزد منان برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

امید است که مسئولین محترم با پیگیری جدی این حادثه، عاملان و آمران این جنایت هولناک را به سزای اعمالشان برسانند.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

احمد رضا حیدرنیا
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره
شرکت پتروشیمی شیراز

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی