به گزارش “راهبرد انرژی“، ابراهیم کاویانی پورگفت: طرح برندینگ که از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در اصفهان اجرا و در آبان ۱۴۰۲ به این شرکت واگذار شد، تحت پوشش قرار دادن ۲۰۰ جایگاه سوخت در استان را به عنوان هدف خود تعریف نمود و امروز با گذشت ۹ ماه از واگذاری اجرای این طرح به راتا به عنوان عامل و مجری طرح، این شرکت موفق شد به مدد کارکنان بلندهمت خود در حوزه برندینگ، ۱۹ جایگاه و ۳۳۰ نازل را به این طرح ملحق نماید.
وی یادآوری کرد: اجرای این طرح، امتیازاتی شامل همسانی رویه خدمت در تمامی جایگاهها، بهبود اقتصاد جایگاه، افزایش قابلیت اطمینان مشتری از کیفیت سوخت دریافتی، فراهم سازی سرویس های مورد نیاز خودروها و …، به دنبال خواهد داشت و انتظار می رود با تحقق این طرح، جایگاه سوخت مبدل به فضایی شود که علاوه بر هدف ذاتی عرضه سوخت، فضایی دلپذیر برای مراجعهکنندگان فراهم نماید.