یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۵۰

توضیحات پتروشیمی شازند در مورد نامه انتقادی معاون استانداری مرکزی

به گزارش “راهبرد انرژی“، در پی انتشار خبری با عنوان «نامه انتقادی معاون استاندار مرکزی به مدیرعامل پتروشیمی شازند» مورخ ۲ مرداد ۱۴۰۳ در آن رسانه محترم، روابط عمومی پتروشیمی شازند توضیحاتی به شرح زیر برای خبرگزاری جمهوری اسلامی ارسال کرد:
پتروشیمی شازند همواره طلایه‌دار مسئولیت‌های اجتماعی در استان مرکزی بوده و خواهد بود و نمی‌توان توجه بی‌منت این شرکت به حوزه های مختلف را کتمان کرد.
متاسفانه انتشار تصاویر تجلیل از قهرمانان ملی رشته تنیس روی میز سؤتفاهم و شایعات بی اساسی را به وجود آورده که برای روشن شدن موضوع چند نکته را متذکر می‌شویم:
1. پتروشیمی شازند هیچ هزینه‌ای برای رشته تنیس روی میز نکرده و مدیرعامل شرکت ، با جایگاه عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون (و نه مدیرعامل پتروشیمی شازند) و به نمایندگی از مدیران و رؤسای این رشته فدراسیون، اقدام به تجلیل از قهرمانان ملی تنیس روی میز کرده و این تقدیر ارتباطی به مجموعه پتروشیمی شازند ندارد و حتی یک ریال از منابع پتروشیمی شازند برای فدراسیون تنیس روی میز و ورزشکاران این رشته هزینه نشده است.
2. تجلیل از قهرمانان ملی، وظیفه ذاتی هیأت‌رئیسه فدراسیون است و تأمین هزینه توسط پتروشیمی شازند یک اتهام و خبر نادرست و شایعه بی‌اساس است و جای تعجب دارد که عده ای بدون تحقیق و کسب صحت موضوع اقدام به انتشار خبر نادرست می‌کنند.
3. پتروشیمی شازند همواره طلایه‌دار ‌مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه های سلامت، فرهنگی ، اجتماعی، ورزشی ، آموزشی و …و پرداخت هزینه‌های هنگفت محیط زیستی و نگهداری از وسیع‌ترین فضای سبز صنعتی ایران و آغاز ساخت بزرگترین بیمارستان شهرستان فقط بخش کوچکی از اقدامات پتروشیمی شازند محسوب می‌شود و جای شگفتی دارد که عده‌ای این اقدامات پتروشیمی در این حوزه آن‌ها را کوچک می‌شمارند.
برای ساخت بیمارستان ۱۲۰ تخت‌خوابی شازند از میان صنایع متنوع شهرستان و استان، فقط پتروشیمی شازند تا کنون هزینه کرده و انتظار می‌رود مسئولان به جای کوچک شمردن این اقدامات از شرکت‌هایی که برای تحقق اهداف مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌قدم می‌شوند، تقدیر کنند تا انگیزه‌ای برای ادامه این مسیر توسط شرکت‌ها ایجاد شود باشد.
4. بازسازی اماکن ورزشی در شهر مهاجران، ساماندهی رشته‌های ورزشی کارگران، حمایت بی‌شائبه از تیم فوتبال کارگری پتروشیمی شازند -و در نتیجه قهرمانی این تیم در استان – حمایت از ورزش بانوان شهرستان و برگزاری اولین المپیاد فرزندان کارکنان تنها بخشی از حمایت‌های پتروشیمی شازند بود که در ۱۸ ماه اخیر رخ داده است.
5. پتروشیمی شازند همواره خواهان رشد و توسعه ورزش کشور است و برای تحقق این امر توسعه ورزش کارگری پتروشیمی، اولویت اصلی برنامه‌های این شرکت است و توسعه ورزش شهرستان شازند و استان مرکزی و در ادامه حمایت از ورزشکاران ملی استان در اولویت‌های بعدی آن قرار دارد؛ بدین ترتیب و‌ با توجه به دستور کار مدیرعامل پتروشیمی شازند مبنی بر حمایت از ورزش استان پرواضح است اتهامات پرداخت هزینه ورزشی درخارج از استان ‌و به نام سایر استانها، کاملا بی اساس و کذب می‌باشد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی