یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۴۰

اصلاحیه خبر مدیرانی که در دولت چهاردهم با صنعت نفت و پتروشیمی خداحافظی خواهند کرد

گر مدیرانی بنا به وابستگی حزبی و سیاسی خود در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مشغول فعالیت بوده باشند چون به دنبال دمیدن روح مشارکت سیاسی در جامعه بوده اند، حرجی برآنان نیست چرا که مهم استفاده از دانش و تخصص آنان است، موضوعی که با توجه به شعار تخصص گرایی دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب، شایسته گزینی در دستور کار دولت چهاردهم  قرار دارد.

به گزارش “راهبرد انرژی“،به دنبال انتشار خبر «مدیرانی که در دولت چهاردهم با صنعت نفت و پتروشیمی خداحافظی خواهند کرد» در وبسایت راهبرد انرژی،‌ برخی از مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی که جز انجام فعالیت حرفه ای و تخصصی خود،‌دغدغه ای دیگری ندارند و علیرغم دعوت ستادهای نامزدهای مختلف ریاست جمهوری از فعالیت سیاسی در این ستادها و اعلام حمایت از کاندیدایی خاص،‌خود را دور نگاه داشتند. این دسته از مدیران عامل در پیگیری از راهبرد انرژی خواستار اصلاح خبر فوق شدند. شایان ذکر است که منبع خبر یکی از کانالهای فضای مجازی بوده که ممکن است به دنبال توطئه علیه این مدیران عامل باشد و بدینوسیله خبر منتشره نیز اصلاح شده و اسامی این مدیران حذف شده و با بررسیهای به عمل آمده حضور آنان در ستاد نامزدی خاص تکذیب می گردد.

پرواضح است که با تغییر وزرای نفت، کار، آموزش و پرورش، دفاع، مدیران عامل هلدینگهای اقتصادی و مدیران عامل شرکتهای صنایع نفت و پتروشیمی دچار تغییر شوند.

در پایان باید تاکید کرد که اگر مدیرانی بنا به وابستگی حزبی و سیاسی خود در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مشغول فعالیت بوده باشند چون به دنبال دمیدن روح مشارکت سیاسی در جامعه بوده اند، حرجی برآنان نیست چرا که مهم استفاده از دانش و تخصص آنان است، موضوعی که با توجه به شعار تخصص گرایی دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب، شایسته گزینی در دستور کار دولت چهاردهم  قرار دارد.

مزید اطلاع مخاطبان، راهبرد انرژی یک رسانه تخصصی بوده و هیچگونه وابستگی حزبی و سیاسی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی