شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۱۱

مهندس باتمانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز به عنوان منتخب دومین جشنواره ملی حکمت معرفی شد

دومین جشنواره ملی حکمت در محل مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور معاون وزیر صمت و مدیران ارشد برگزار شد و از شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان واحد منتخب در حوزه حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، دومین دوره جشنواره ملی حکمت با شعار حمایت از کالای ایرانی، میعاد ملی، تولید داخلی با حضور معاون وزیر صمت و مدیران ارشد برگزار شد.

در این همایش ملی که به میزبانی مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شده بود؛ تندیس و لوح حمایت از تولید داخلی پتروشیمی های کشور و کالای ایرانی به مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه اعطا گردید.

از مهم‌ترین نکات مطرح شده در این جشنواره، این بود که مسیر اقتصادی کشور از شاهراه اقتصاد تولیدی که تلفیق با اقتصاد دانش بنیان است می‌گذرد و باید به آن به عنوان یک نقطه عطف نگریست‌.

ازجمله محورهای مطرح شده در این جشنواره می‌توان به مواردی همچون راهکارهای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال مولد، راهکارهای میل به افزایش بهره‌وری، کار و سرمایه در ارتقا تولید ملی، بررسی نقش تولیدکنندگان حاکمیت در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، بررسی نقش تولیدکنندگان و حاکمیت در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، راهکارهای توانمندسازی صنایع ملی از طریق توسعه صادرات و دیپلماسی منطقه و معرفی مدیران و سازمان‌های برگزیده اقتصادی مطابق ماده ۲۰ سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی