شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۵۸

پیام قدردانی مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از حضور پرشورملت شریف ایران و کارکنان این شرکت درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دکتر محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با صدور پیامی از مشارکت مردم ولایتمدار استان اصفهان و همچنین پرسنل و کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، در پیام دکتر محسن قدیری آمده است:

بسم الله‌ الرحمن الرحیم

نسیم روح‌بخش انتخابات ریاست جمهوری، در مرحله دوم بر پهنه ایران عزیز وزیدن گرفت و هموطنان بی‌تاب برای شرکت در حماسه مشارکت را از رایحه این غرور ملی مسرور کرد.

هموطنان آگاه و بصیر با درکی درست از مسئولیت پذیری، مشارکتی چشمگیر و افزایشی را در این مرحله از انتخابات به نمایش گذاشتند که پاسخی شایسته بر دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی و قدرشناسی از خدمات شهید جمهور عزیزمان بود.

یقینا پیروز واقعی انتخابات ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ملت بزرگ ایران هستند که با بلوغ سیاسی اقشار مختلف مردم شکوه و همبستگی رقم خورد که بار دیگر بنیان های مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای جهانیان نمایان ساخت.

یاد و خاطره شهید جمهور و مغتنم آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی وهمراهان شهیدش را گرامی میداریم بدون شک برنده اصلی این انتخابات، مردم بصیر و زمان‌شناسی هستند که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردند که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

اینجانب ازملت شریف ایران وکارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای مشارکت گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که کام دشمنان را تلخ کردند قدردانی می‌نمایم و امیدوارم دولت چهاردهم در ذیل توجهات حضرت ولیعصر (عج)، هدایت‌های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و با همراهی مردم و تعامل با دیگر قوا، در مسیر خدمت به مردم و آبادانی و پیشرفت کشور، سربلند و موفق باشد.

دکتر محسن قدیری

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی