یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۱:۰۴

بازدید استاندار مرکزی از روند اجرای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در پتروشیمی شازند؛

تکرار حماسه آفرینی مدیران و کارکنان پتروشیمی شازند

کارکنان و مدیران پتروشیمی شازند در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری همگام با مردم حماسه ساز ایران با حضور پرشور در پای صندوق رأی، برای آبادانی و اقتدار ایران اسلامی رای دادند.

به گزارش “راهبرد انرژی“، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز جمعه ۱۵ تیر ماه در مجتمع پتروشیمی شازند آغاز شد و با استقبال پرشور و حماسی کارکنان و مدیران این شرکت همراه بود.
مدیران و کارکنان پتروشیمی شازند در اولین ساعت حضور صندوق رأی در مجتمع، پای صندوق رأی حضور یافته و آرای خود را به صندوق انداختند.
فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی به همراه سرپرست فرماندار و مدیران شهرستان شازند و مهندس قاسم ساکی معاون تولید شاراک، با حضور در مجتمع پتروشیمی شازند از روند اخذ رأی در این مجتمع بازدید کرد.
وی با اشاره به حضور پرشور کارکنان پتروشیمی شازند در انتخابات گفت: کارکنان و مدیران این شرکت بزرگ مثل همیشه موقعیت شناس و آگاه بوده و حضور به موقع در صحنه دارند.
وی همچنین پتروشیمی شازند را نگین صنعت کشور و استان دانست و افزود: این شرکت علاوه بر سنگر تولید و اقتصادی که جزو صنایع سرآمد در سطح کشور و استان می باشد، در صحنه های سیاسی همچون انتخابات نیز همواره مشارکت به موقع و حماسی خود را به منصه ظهور می گذارد.
دکتر علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل پتروشیمی شازند و علی‌اکبر افخمی قائم مقام شاراک به همراه سایر مدیران شازند نیز با حضور پای صندوق رأی در تهران، در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند.
گفتنی است در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۱۴۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در سطح شهرستان شازند فعال بوده که یکی از شعب سیار این شهرستان در شرکت پتروشیمی شازند مستقر بود.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی