به گزارش “راهبرد انرژی“، غرفهی هلدینگ جم در نمایشگاه پلاستپل ۲۰۲۴، با رعایت استانداردهای بینالمللی در طراحیهای نوآورانه و رعایت هویت بصری سازمان مورد توجه هیئت داوران نمایشگاه قرار گرفت.
از دیگر مواردی که روابط عمومی و امور بینالملل پتروشیمی جم جهت طراحی غرفههای نمایشگاهی در نظر دارد، میتوان به هدفگذاریهای ویژه و همسو با واحد بازرگانی و فروش در راستای توسعه و شناسایی بازارهای جدید، حفظ سهم بازارها و توسعه فروش محصولات، در نظر گرفتن با ارزشترین داراییها به عنوان یک برند قوی و نامدار در حوزه صنعت پتروشیمی، استراتژی کسب و کار، توجه به مسئولیتهای اجتماعی و محیط پیرامون و احترام به محیط زیست اشاره کرد.
لازم به ذکر است روابط عمومی و امور بینالملل پتروشیمی جم در ساخت غرفه در پلاستپل، با توجه به محدودیتهای برگزاری نمایشگاه در خارج کشور، به منظور رعایت هویت بصری سازمان و ارائه سبک سادهگرائی (مینیمال) به دور از تشویش بصری با تمرکز بر اهداف و مأموریتهای شرکت، نیازهای بازار و افراد مذاکرهکننده را مورد توجه قرار داده است.
گفتنی است در این دوره از نمایشگاه طراحی های جذاب فضای داخلی و خارجی غرفه مطابق با پروتکلهای هویت بصری مأموریت داشتند در کمترین زمان ممکن ویژگیهای منحصربهفرد هلدینگ پتروشیمی جم ذیل شعار «جهانی، متمایز» را به مخاطب ارائه نمایند که هدف از این نوع ارائه، خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و مزیتهای رقابتی پایدار در این نمایشگاه میباشد.