شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۱:۳۰

مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر در مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد

کارگران نمونه شرکت‌های پتروشیمی جم، جم صنعتکاران و توسعه پلیمر پاد جم در سال ۱۴۰۲ از بخش‌های مختلف عملیاتی و ستادی معرفی شدند.

به گزارش “راهبرد انرژی“، مراسم گرامیداشت و تقدیر از کارگران نمونه در سال ۱۴۰۲ روز دو شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور محمدهاشم نجفی اردکانی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم و جمعی از مدیران و کارکنان پتروشیمی جم و شرکت‌های تابعه در سالن آپادانا این مجتمع برگزار شد.

در ادامه نجفی مدیر عامل پتروشیمی جم ضمن ابراز قدردانی از نمایندگان کارگری شرکت پتروشیمی جم و جم صنعتکاران، خود را خادم کارگران معرفی کرد و گفت: من دست تک تک شما عزیزان را که در راه اعتلای نام جم از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزید را می‌بوسم و به خاطر داشته باشیم اینکه من و امثال من اگر آبرویی داریم به برکت شما کارگران تلاشگر و نظام جمهوری اسلامی ایران است که به خاطر این موهبت الهی باید شکرگزار بود.

ایشان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز کار و کارگر که فرمودند کارگران باید امنیت شغلی داشته باشند تصریح کرد: مجموعه شرکت پتروشیمی جم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری ناظر به امنیت شغلی کارگران و همچنین احقاق حق کارکنان تلاشگر و همسان‌سازی جمعی شرکت اقدامات و تصمیمات خوبی گرفته شده است که با عنایت خداوند متعال گام به گام اجرا خواهد شد.

وی افزایش تولید و بهره‌وری در مجتمع‌های صنعتی را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: تولید مستمر، سودآوری بیشتر، توسعه سبد محصولات و حضور در بازار‌های جدید از اولویت‌های ماست و هرآنچه موفقیت در این حوزه کسب شود پیش زمینه‌ای برای آرامش و رفاه بیشتر برای کارکنان، سهامداران و بازنشستگان کشور به عنوان جامعه هدف اصلی خواهد بود.

در بخشی از مراسم نمایندگان کارکنان شرکت‌های پتروشیمی جم و جم صنعتکاران ضمن اشاره به اقدامات مدیران عامل در بخش معیشت کارکنان و نقش هر یک در مسیر تغییرات انجام شده، با اهدا لوح سپاس به نمایندگی از مجموعه کارکنان شرکت از حمایت‌های مؤثر محمدهاشم نجفی اردکانی تقدیر کردند.

در پایان از خدمات و تلاش‌های ارزنده کارگران نمونه پتروشیمی جم، و شرکت‌های جم صنعتکاران و توسعه پلیمر پاد جم به عنوان شرکت‌های تابعه در سال ۱۴۰۲ که در بخش‌های مختلف عملیاتی، تعمیرات و ستادی بر اساس شاخص‌های موردنظر ارزیابی شده بودند، با اهدای گل، تندیس و هدیه تقدیر و ازدو نفر کارکنانی که اخیراً به افتخار بازنشستگی نایل گردیده‌اند تجلیل شد.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی جم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی