چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۳ – Wednesday 30 October 2024

ساعت: ۲۱:۵۵

ایرانول از لوگو و محصولات جدید خود رونمایی کرد

ایرانول در آستانه عید سعید قربان از لوگو ، رنگ بشکه محصولات و سه محصول جدید دیزلی، دنده اتوماتیک و موتور سیکلت رو نمایی کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، این شرکت با هدف تقویت ارزش ویژه برند و نوسازی هویت بصری، همزمان با معرفی سه محصول جدید، لوگوی خود را نیز پس از 22 سال، با حفظ طرح اصلی، طراحی مجدد و رونمایی کرد. در حوزه روغن موتور دیزلی، محصولی جدید با نام کارو دیزل” Karow Diesel” با سطحی کیفی API CK-4 که جزء بالاترین سطوح کیفی معرفی شده در دنیا بوده، برای استفاده در موتورهای دیزلی سنگین و مدرن مطابق با استاندارد سطح آلایندگی EURO 5 در دست تولید است.

شایان ذکر است، محصول جدید دیگر این شرکت، ایرانول ATF VIروغن دنده اتوماتیک خودرو است که با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و بهترین مواد افزودنی جهت استفاده در جعبه دنده های اتوماتیک 6 سرعته طراحی و به بازار عرضه می گردد.

این گزارش می افزاید، محصول جدید، ایرانول موتورو 10w30 مخصوص روغن موتورسیکلت بنزینی چهارزمانه اتوماتیک بوده و با استفاده از روغن پایه نیمه سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب، ویژه موتورسیکلت های چهارزمانه بنزینی کلاچ و دنده اتوماتیک ( اسکوتر) در دست تولید است.

منبع: روابط عمومی شرکت نفت ایرانول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی