یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۲۱

درروز جهانی اهداء خون صورت گرفت:

کارکنان شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در ایثاری ماندگار خون خود را اهدا کردند

مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: این شرکت با هدف تحقق مسؤلیت های اجتماعی، مشارکت در امور خیر و کمک به هم نوعان، وظیفه خود می داند تا باری از روی دوش جامعه و نیازمندان بردارد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: این شرکت با هدف تحقق مسؤلیت های اجتماعی، مشارکت در امور خیر و کمک به هم نوعان، وظیفه خود می داند تا باری از روی دوش جامعه و نیازمندان بردارد.

دکترزهرا رحمانی افزود: با همکاری سازمان انتقال خون استان تعدادی از همکاران با حضور در این مرکز، خون خود را به نیازمندان اهدا کردند تا پاس داشتی برای روز جهانی اهداء کنندگان خون باشد.

رئیس بخش اهداء کنندگان سازمان انتقال خون اصفهان نیز در این باره گفت: اقدام کارکنان شرکت پتروپالایش سهروردی در اهداء خون و ترویج این فرهنگ انسان دوستانه قابل ستایش است و جای قدردانی دارد.

شمس فر، با اشاره به اینکه هر واحد خون اهدایی به ۳ بیمار نیازمند زندگی دوباره می بخشد افزود: آقایان و خانم هایی که از سلامت جسمی و شرایط اهدا خون برخوردار هستند می توانند به ترتیب سالانه ۴ و ۳ نوبت خون اهداء کنند.

در تقویم جهانی هر ساله ۱۴ ژوئن بنام روز جهانی اهداء خون نامگذاری شده است. در این روز ضمن قدردانی از اهداء کنندگان خون به بیماران نیازمند بر این عمل خداپسندانه و انسان دوستانه تاکید و یادآوری می گردد.

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی