یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۵:۵۴

دیدار فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر شهر با مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران

سرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر ضمن حضور در شرکت پالایش نفت تهران با محسن ایران زاد مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، ایران زاد در این دیدار با اشاره به نقش تاثیر گذارشرکت پالایش نفت تهران در تامین انرژی کشور و اقتصاد منطقه جنوب تهران بیان داشت: پالایشگاه تهران در راستای موکدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه اقتصاد دانش بنیان، از حداکثر توان خود جهت بهبود کیفی محصولات استفاده خواهد کرد. وی افزود: پالایشگاه تهران با توجه نیاز به روزافزون کشور به فرآورده های نفتی، همگام با برنامه های مشترک توسعه پالایشگاه های کشور پروژه های متعددی را برنامه ریزی و اجرا نموده است که برخی از آن ها در سال های گذشته به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز در حال اجرا است.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر شهر نیز ضمن تبریک انتصاب ایران زاد به عنوان مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران، انجام کار جهادی در پالایشگاه و سنگر تولید در شرایط تحریم را بسیار پر اهمیت برشمرد. وی پاسداری و صیانت از نیروی انسانی، تجهیزات پالایشی و فرآورده های با ارزش آن به عنوان سرمایه ای ملی در راستای تحقق اهداف سازمانی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه همگان دانست. سرهنگ شهیری در خاتمه این دیدار با تمجید از اقدامات صورت گرفته مبنی بر اجرای پروژه های کیفی سازی محصولات و نگاه ویژه شرکت پالایش نفت تهران به مقوله مسئولیت های اجتماعی، بر حمایت این نهاد جهت رفع چالش ها و موانع تولید تاکید کرد.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی