یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۱:۱۰

نگاهی به عملکرد شرکت پالایش نفت تهران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز پالایش و پتروشیمی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳

بازدید معاون وزیر نفت از غرفه شرکت پالایش نفت تهران در نمایشگاه بیست و هشتم
جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با حضور در غرفه شرکت های پالایش نفت خصوصی کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از غرفه شرکت پالایش نفت تهران در این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، سالاری در این بازدید با استفاده از عینک واقعیت مجازی(VR) که برای اولین بار میان شرکت های پالایش نفت در نمایشگاه مورد استفاده قرار گرفته است، در جریان آخرین روند احداث پروژه های شرکت پالایش نفت تهران قرار گرفت.
وی ضمن تمجید از این اقدام پالایشگاه تهران بر لزوم رفع چالش های موجود در صنعت پالایش نفت تاکید کرد.
برگزاری نشست با مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با حضور در غرفه ماشین سازی اراک با سرائی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.
در حاشیه چهارمین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پترشیمی، ایران زاد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران طی بازدیدی از غرفه ماشین سازی اراک ضمن دیدار با ابراهیمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و عزیزی نماینده ادوار مردم شازند، با رضا سرائی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع ماشین سازی اراک گفت وگو و بر ایجاد تعاملات دوسویه با هدف رفع چالش ها تاکید کرد.
مجتمع ماشین سازی اراک تنها مجموعه صنعتی کشور است که حیطه گسترده ای از فعالیت های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است و دارای سازمانی متشکل از گروه های تولیدی و بخش‌های اجرایی مختلف می باشد. شرکت پالایش نفت تهران نیز به عنوان کلیدی ترین صنعت پایتخت پروژهای متعددی نظیر طرح کیفی سازی محصولات و یا احداث نیروگاه 500 مگاواتی خورشیدی را در دست اقدام دارد. این شرکت به تازگی با خرید بیش از 50 درصد سهام کنترلی پتروشیمی شازند اراک گام مهمی در راستای پتروپالایشی شدن برداشته است.
امضای تفاهم نامه همکاری با یک شرکت دانش بنیان

شرکت پالایش نفت تهران با یک شرکت دانش بنیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
در حاشیه سومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکت پالایش نفت تهران با شرکت تولیدی و مهندسی شعله صنعت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری که ما بین ایران زاد مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران و عادلی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در حضور سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به امضا رسید، شرکت شعله صنعت نسبت به بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی در کوره های فرآیندی پالایشگاه تهران اقدام خواهد نمود.

1.2میلیارد یورو در طرح‌های توسعه‌ای زنجیره ارزش محصولات پالایشگاه تهران
خبری خوش برای ۵۰ میلیون سهام‌دار پالایشگاه تهران
وحید عبیری، رئیس هیئت‌مدیره پالایشگاه نفت تهران در نمایشگاه بین‌المللی نفت:
برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در جوار پالایشگاه تهران، نیازمند بیش از ۱.۲ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری و صرف حداقل ۴ تا ۶ سال زمان برای دریافت دانش فنی و مجوزهای زیست‌محیطی بودیم.
اما با خرید سهام عمده پتروشیمی شازند، ۱.۲ میلیارد یورو در طرح‌های توسعه‌ای زنجیره ارزش محصولات پالایشگاه تهران به نفع ۵۰ میلیون سهام‌دار این شرکت صرفه‌جویی شد.
امضای قرارداد همکاری شرکت پالایش نفت تهران با شرکت ژرف صنعت خاورمیانه

مهندس ایران زاد، مدیرعامل پالایشگاه تهران قرارداد ساخت مکانیکال سیل پمپ های فرآیندی و قطعات مربوطه را با مهندس مهابادی، مدیرعامل شرکت ژرف صنعت خاورمیانه به مبلغ ۱.۷ میلیون یورو امضا کرد.
امضای قرارداد همکاری شرکت پالایش نفت تهران با شرکت مهندسی سطح دومان

مهندس ایران زاد، مدیرعامل پالایشگاه تهران قرارداد ساخت چرخ دنده گیربکس کمپرسور واحد آیزوماکس C-401 را با مهندس محمدنژاد، مدیرعامل شرکت مهندسی سطح دومان به مبلغ ۳۴۰ هزار یورو امضا کرد.
امضا تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پالایش نفت تهران و پارک فناوری نفت
کیفی‌سازی روغن‌ها در دستور کار پالایشگاه تهران
تفاهم‌نامه همکاری بین پارک فناوری نفت و شرکت پالایش نفت تهران با موضوع تولید محصول دانش بنیان روغن گرید ۳ با استفاده از نصب پایلوت صنعتی به امضا رسید.
نیاز روزانه صنایع خودروسازی حدود۲ میلیون لیتر روغن موتور است که از روغن‌های گرید ۱ هستند. تفاوت گروه ۱ با ۲ و ۳ در کاهش میزان آلاینده‌ها و گوگرد است.
امضا تفاهم نامه همکاری همکاری با شرکت صا ایران

تفاهم‌نامه ارائه خدمات و مشاوره در خصوص طراحی، تولید و سازماندهی سیستم های کمک بازرسی ایکس ری و گیت‌های کنترل تردد هوشمند و مشاوره در خصوص اجرا و پشتیبانی سیستم نظارت تصویری و چند مورد دیگر بین شرکت پالایش نفت تهران و شرکت صاایران به امضا رسید.
حضور در استودیو هوش مهندسی در حاشیه چهارمین روز نمایشگاه

حضور مهندس ایران زاد، مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران در استودیو هوش مهندسی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و ارائه دستاوردهای این پالایشگاه در حوزه هوش مهندسی و هوش مصنوعی

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی