یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۱:۰۸

ویدئو خوش خبر از پتروفرهنگ|از انعقاد سه تفاهم نامه همکاری برای بهره گیری از توان علمی و فناوری ملی تا درخشش در نمایشگاه بین المللی نفت

روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ این هفته سری جدید ویدئو خوش خبر را با رویکرد نگاهی اجمالی به رویدادهای امیدبخش هلدینگ و شرکت‌های تابعه منتشر کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“،انعقاد سه تفاهم نامه همکاری در راستای بهره گیری از توان علمی و فناوری ملی، درخشش در بزرگ‌ترین رویداد پتروشیمی کشور و انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه صنعت نفت تنها بخشی از اخبار امیدبخش پتروفرهنگ در هفته گذشته بوده است.

انعقاد سه تفاهم نامه همکاری در راستای بهره گیری از توان علمی و فناوری ملی

هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت ماشین سازی اراک در راستای حمایت و بهره گیری از توان علمی و فناوری ملی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم نامه یکساله، ماشین سازی اراک و پتروفرهنگ در زمینه تامین تکنولوژی طرح ها، تامین منابع مالی و همکاری در ساخت تجهیزات مورد نیاز سه طرح شیمیایی لاوان، آریا و مهتاب پارسیان همکاری خواهند کرد.

پتروفرهنگ با پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

یک تفاهم نامه مهم و کاربردی بین هلدینگ پتروفرهنگ و پژوهشگاه صنعت نفت در راستای ایجاد تنوع در سبد سرمایه گذاری ، توسعه و بومی سازی فناوری‌ها و حمایت از تولید دانش بنیان داخلی منعقد شد.

تجلی توسعه و توانمندی پتروفرهنگ در بزرگ‌ترین رویداد پتروشیمی کشور

هلدینگ پتروفرهنگ که عنوان یکی از پربازدید ترین غرفه‌ها در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را داشت با برگزاری بیش 120 نشست مدیریتی و کارشناسی و انعقاد چندین تفاهم‌نامه و قرارداد خوب درخشید.

منبع: روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی